lidia13 Geplaatst: 30 juli 2007 Geplaatst: 30 juli 2007 :(hallo,, ik heb een vraagje,, mijn konijn heeft een gebroken pootje en moet geamputeerd worden,, nou ben ik bij de dierenarts geweest en de kosten zijn daar +- 175,- euro,,maar dat kan ik niet betalen.. :( weet iemand een oplossing????
shanty Geplaatst: 30 juli 2007 Geplaatst: 30 juli 2007 ja vragen of je het geld kan lenen van je ouders of dat je het in termijnen kan betalen ...
Caroline Geplaatst: 30 juli 2007 Geplaatst: 30 juli 2007 idd, vragen aan je da of je het op termijn kan betalen,bv 50 euro per maand ofzo, doe hem/haar een voorstel... We hebben nog mensen op BB die konijnen hebben waarvan het pootje is geamputeerd en die hebben geen spijt gehad van hun beslissing! Gewoon doen!!!
ZaZa Geplaatst: 30 juli 2007 Geplaatst: 30 juli 2007 Geld lenen ? (Wel meteen met een duidelijk plan komen HOE en WANNEER je het terug gaat betalen) Je DA vragen wat een alternatief is.
Lia Geplaatst: 30 juli 2007 Geplaatst: 30 juli 2007 stel dat de da zegt: nee lukt niet dan moet je konijn ingeslapen worden NIET doen !!!!!!
Lia Geplaatst: 30 juli 2007 Geplaatst: 30 juli 2007 er moet iets of iemand zijn die je moet kan helpen
lidia13 Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Geplaatst: 30 juli 2007 hoi,, mijn man en ik hebben overlegt en kunnen het niet overons hart krijgen om een verder gezond konijntje te laten inslapen... we hebben besloten om de amputatie te laten doen,,maar ik ga morgen eerst opzoek naar een dierenarts die het misschien goedkoper kan doen... en anders misschien in 2 delen betalen ofzo..????ik hou jullie op de hoogte.. ps weten jullie in de omgeveing van haarlem een dierenarts die niet zo duur is???? groetjes lidia
shanty Geplaatst: 30 juli 2007 Geplaatst: 30 juli 2007 neej helaas woon ik niet bij jullie in de buurt ik heb een konijn dat zonder achter pootje is geboren en op het andere poote maar een teentje dus en die red zich verder prima
Marlieke en nijntjes Geplaatst: 30 juli 2007 Geplaatst: 30 juli 2007 danielle woont in haarlem toch? misschien heeft die een idee... goed dat je het toch gaat proberen! hoop dat het lukt en je een da vind die het goedkoper en in 2 delen wilt laten doen!
_Danielle Geplaatst: 30 juli 2007 Geplaatst: 30 juli 2007 Ja, wat goed van je Marlieke, dat je dat weet, hihi. Ehm. Ik zit met mijn castraties van de voedsters bij Leyfeldt, hij zit in de slachthuisstraat, erg goede dierenarts, weet niet of hij verder erg prijzig is. Hij weet in ieder geval veel van konijnen en stelt je erg op je gemak. Verder is er nog een dierenarts in Heemstede waar ik ervaring mee heb, ook een fijne arts. Met operaties heb ik daar geen ervaring. De kliniek heet dierenkliniek Heemstede. Waar woon je precies?
Lia Geplaatst: 31 juli 2007 Geplaatst: 31 juli 2007 oh wat goed dat je het toch laat amputeren.heel veel sterkte met het vinden van een adres
Caroline Geplaatst: 31 juli 2007 Geplaatst: 31 juli 2007 hoi,, mijn man en ik hebben overlegt en kunnen het niet overons hart krijgen om een verder gezond konijntje te laten inslapen... we hebben besloten om de amputatie te laten doen,,maar ik ga morgen eerst opzoek naar een dierenarts die het misschien goedkoper kan doen... en anders misschien in 2 delen betalen ofzo..????ik hou jullie op de hoogte.. ps weten jullie in de omgeveing van haarlem een dierenarts die niet zo duur is???? groetjes lidia Gefeliciteerd met jullie beslissing hoor! Een konijntje kan perfekt leven met het gemis van een pootje. Ik hoop dat hij/zij bij jullie een lang en verder gezond leven tegemoed gaat! Houden jullie er wel rekening mee dat het zo snel mogelijk moet gebeuren? Anders kan de situatie verergeren... ik hoop dus dat jullie ondertussen een goedkopere DA gevonden hebben.
lidia13 Geplaatst: 31 juli 2007 Auteur Geplaatst: 31 juli 2007 hoi hoi,,morgen gaat onze pebbels onder het mes :(wel bij mijn eigen DA.. want achteraf is ze niet de duurste en kan ik het in 2x betalen. .. wens ons maar suces
mintaka Geplaatst: 31 juli 2007 Geplaatst: 31 juli 2007 heel veel sterkte voor morgen!je laat iets weten als je nieuws hebt he?!
Caroline Geplaatst: 31 juli 2007 Geplaatst: 31 juli 2007 Heel veel sterkte, ik duim geweldig met jullie mee! Respekt voor je DA dat hij het zo wil doen! En voor jullie natuurlijk dat jullie toch besloten hebben om het te laten doen.
lidia13 Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2007 hoi allemaal..nou pebbels is weet thuis en het gaat redelijk met haar,, we moeten haar in de gaten houden dat ze wel eet en drinkt en ze moet voor een week in een ander hok.. zonder iets er in behalve een handdoek en kranten..ze heeft nog wel antibiotica en pijnstillers mee gehad en over 10 dagen moeten de hechtingen eruit..groetjes lidia oja bij elkaar was het 173,- euro.. maar het wel waard
Caroline Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 Wat fijn dat ze weer thuis is!!! Ik hoop dat ze snel gaat eten en drinken!
Lia Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 het is het inderdaad wel waard hoor Heel veel sterkte en heel veel beterschap met je nijn
lidia13 Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2007 nou hier gaat het al wat beter hoor met pebbels , ze heeft gegeten en gedronken en zit zich steeds schoontemaken..ook huppelt ze rustig door haar kooi ik weet zzeker dat hit verhaal een happy end heeft groetjes
Aanbevolen berichten