Ga naar inhoud

Help! Wel of niet 2 jaar oude voedster castreren??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou dat klinkt super! Ik zou haar ook gewoon weer naar buiten doen, inderdaad wel met de aanpassingen die je noemt maar waarschijnlijk helpt het haar juist.

Geplaatst:

heb ik op een gegeven moment ook gedaan, lekker naar buiten, in een ren op een dekbedovertrekset, zodat ze nog niet veel kon rennen en springen en dat de wond nog goed schoon bleef, je zal verbaasd zijn hoe snel ze weer de oude zijn

Geplaatst:

Klopt, ik heb er inmiddels al een aantal laten helpen en elke keer weer valt het me mee. Er worden hier zo veel horror-verhalen vertelt, de laatste tijd valt het me nog mee maar toen ik mijn eerste voedster liet helpen.... Maar ik heb er nog geen gehad die niet binnen twee dagen weer rond huppelde. En de meesten nog sneller. Laatst eentje na twee dagen al terug gekoppeld aan de groep waar ze bij zat (en gelijk ook maar en andere voedster aan die groep gekoppeld) en buiten in hun ren gezet, geen problemen gehad.

Het blijft een pittige ingreep en kan zeker ook anders lopen, maar over het algemeen..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .