Freaky Geplaatst: 1 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2012 Even een update:De dierenarts belde me net en de operatie is geslaagd!!!:yes: En ze begint nu wakker te worden.Het was een zware operatie ze zijn bijna 1 uur en een kwartier bezig geweest, maar de operatieliep voorspoedig. De infectie in der poot bleek alleen groter te zijn dan verwacht, dus ik wil nietweten hoeveel pijn ze gehad moet hebben. Ze heeft 40 hechtingen in de bips hangen:aww:Morgen gaan we bij der kijken en mag ze misschien naar huis. We hebben der hok revalidatie proefgemaakt en de ruimte helemaal vlieg vrij gemaakt.
Solfide Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 Oh wat sneu maar dit begint goed.Met alle liefde van de wereld komt ze er hopelijk goed bovenop.
PaulaW Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 40 hechtigingen is niet niets zeg maar fijn dat de operatie geslaagd isnu gaan we duimen voor een spoedig herstel van freakyen jij sterkte met afwachten dat zal ook niet makkelijk zijn
Niek Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 Fijn dat de operatie geslaagd is! Sterkte met Freaky. Ik hoop dat ze snel mee naar huis mag.
Amatjuh Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 Wat fijn dat de operatie goed gegaan is. Nu duimen dat ze goed hersteld!Je zal haar wel missen.
Freaky Geplaatst: 1 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2012 Ik werd vandaag helemaal gek, maar de dierenarts zei al dat ze al tussen de lakens aan het snuffelen was. Dus tot nu toe gaat het goed ze gaan der nog even dwangvoeren en ze krijgt nog pijnstilling via het infuus.Er is nu al een last van mijn schouders gevallen. Ben wel benieuwd hoe ze er uit ziet morgen.
Lonja Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 Oh wat super dat de operatie goed is gegaan, dat was het belangrijkste! Geweldig!Nou dat gaat vast helemaal goedkomen, je hebt alles al goed ingericht voor haar zo te lezen Dat konijntje gaat er wel komen, zo'n ernstige breuk en zo'n zware lange grote operatie en dan nu alweer aan het rondsnuffelen, daar moet je toch vertrouwen door krijgen!
lovepluis Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 fijn joh! heel veel succes hoor met alles!
Ainariel Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 O fijn dat de operatie goed is gegaan. Succes met het revalideren.
Babette Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 Heftig allemaal, veel sterkte voor jullie.
Yicke Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 En? Is er al meer nieuws? Is ze goed wakker geraakt? Eet ze terug vlot? Veel moed bij het herstel!
Fluf en Tinus Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Wat een spannende periode voor jou en Freaky, maar zo te horen heeft ze geen gebrek aan liefde en zorg... Van harte beterschap en succes met het herstel!
Freaky Geplaatst: 2 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2012 Ze is thuis!!! Ze valt zelfs al aan op de andijvie! Wel even wat fruit en groente hapjes in huis gehaald mocht het nodig zijn dan kan ik er wat dwangvoeren. maar ze doet het nu al geweldig ik ben super trots op der ze hupt (ookal moet ze rust houden) al een klein beetje:) Ik hou jullie op de hoogte van der voort gang laten we hopen dat het zo door gaat.
Evee Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Wat fijn dat het goed gegaan is! En super dat ze zelf al lekker eet van haar groenvoer! Heb je nog pijnstillers meegekregen voor de komende dagen?
Freaky Geplaatst: 2 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2012 Ja pijnstilling heb ik mee gekregen gelukkig
PaulaW Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 wat fijn dat het zo goed gaat heel veel sterkte gewenst met je patientje
Freaky Geplaatst: 2 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2012 Ik zit te trillen achter mijn computer maar Freaky is helaas zojuist overleden.:(
Niek Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Wat vreselijk! Dat had ik niet verwacht aangezien ze de operatie zo goed doorgekomen is en al zelf ging eten ... heel veel sterkte met dit verlies!
elnienkjo Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Ah nee, wat is er gebeurd? Je hebt haar in ieder geval de beste zorg gegeven.
Freaky Geplaatst: 2 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 2 augustus 2012 Ze lag stuip trekkend in der hok in til der op en ze blaast zo der laatste adem uit. Dit heb ik nooit aan zien komen. Arm ding
Domino Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Jeetje wat erg, ik heb dit topic zitten volgen en was heel blij voor je dat het goed was gegaan. Wat een vreselijk nieuws!! Heel veel sterkte met het verlies!
Lonja Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Huh wow dat is onverwachts zo na alles! Man wat schrikken zeg.Hoe kan dat nou!
PaulaW Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 ik schrik er van en het ging zo goed vanmiddagik wens je heel veel sterkte met dit verlies
Aanbevolen berichten