Ga naar inhoud

konijntje overleden, maar waaraan?


Aanbevolen berichten

Kan alle oorzaken hebben als een konijn stil in een hoekje zit liggen na 12 uur de darmen stil en na 24 uur dodelijk.. Een konijn dat niet eet moet met spoed naar een dierenarts... Een konijn is een prooidier en zal pas niet meer eten wanneer hij dodelijk ziek is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk toch de warmte...zou niet weten wat het anders is..gewoon vreselijk balen, en schuldgevoel. Kind is erg verdrietig..ja, ik zelf ook.

Durf nu niet meer aan konijntje te beginnen, en zoals deze krijgen we niet meer, zo tam, en lief. Elke maand naar de DA om zijn tanden te knippen, altijd mak, geen probleem, goed met de poezen en de honden..Jammer hoor, maar dank voor het aanhoren en meedenken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gezond konijntje kan naar mijn weten niet zomaar aan de warmte sterven. Anders hadden we nu allemaal een probleem.

Soms heb je gewoon pech met een beestje. Je zou contact op kunnen nemen met een opvang. Daar kun je selecteren op karakter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gezond konijntje zal niet zomaar aan de warmte sterven inderdaad tenzij een hitteslag. Maar de symptomen vooraf geven echt iets af van gas of verstopping. Mocht je ooit weer aan konijnen beginnen bij dit soort symptomen direct naar de dierenarts.

Klein puntje mocht je ooit nog is een konijn hebben met een tandafwijking knippen is erg pijnlijk en schadelijk voor konijntjes, beter is om ze te trekken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .