Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heel veel sterkte met het verlies van Onno.

Ik weet wat het betekent om een konijntje wat je al van kleins af aan hebt te zien lijden.

Uiteindelijk heb je het beste gedaan voor Onno, hoe moeilijk die beslissing ook voor je was en hoeveel pijn dat nu doet.

Dikke knuffel.

Geplaatst:

Veel sterkte! Je hebt gedaan wat je kon doen! Hij heeft alle kansen gehad. En dan is denk ik beter om hem geen lijdensweg te geven. Sterkte, hoop dat zelf ook vrede hebt met hoe dit verlopen is en je dit snel een plekje kunt geven.

Geplaatst:

Onno heeft een respectabele leeftijd bereikt bij een geweldig baasje, wat wilde hij nog meer? Goed dat je hebt besloten niet de nacht in te gaan met hem, heb respect voor je keuze, hoe moeilijk dat ook is! Sterkte met je verlies!

Geplaatst:

Ik lees je verhaal nu net en ik ben ervan overtuigd, dat je de juiste beslissing genomen hebt. Ook een konijn, dat geen pijn heeft, kan zich zwaar ellendig voelen en ik zou dus zelf ook zeker niet gewacht hebben tot hij zelf zou overlijden. Je hebt een moeilijke en zware beslissing moeten nemen, maar je hebt gekozen voor Onno's welzijn.

Heel veel sterkte met dit verlies en geniet van je overgebleven trio.

Onno, rust zacht manneke!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .