titsia Geplaatst: 25 juli 2012 Geplaatst: 25 juli 2012 Hallo iedereen, Mijn konijn ninja(ram) doet heel raar , nu dat het wat warm weer is ligt hij veel en ademt heel snel , het lijk of hij beeft.hij drinkt constant en probeer het buisje van de drinkfles constant er af te krijgen?wat moet ik doen?Hij is ook heel angstig,en als hij ademt beweegt heel zijn lijf. :aww:
Domino Geplaatst: 25 juli 2012 Geplaatst: 25 juli 2012 Moeilijk te zeggen vanaf hier. Maar als je het echt niet vertrouwd kan je altijd de dienstdoende dierenarts bellen. heeft ie in de volle zon gezeten vandaag?
titsia Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Geplaatst: 25 juli 2012 tottaal niet , dat is juist het rare.ik weet echt niet wat ik moet doen , lan het zijn dat hij het gewoon warm heeft?
Ainariel Geplaatst: 26 juli 2012 Geplaatst: 26 juli 2012 Hoe is het nu met m? Als hij nu weer normaal ademt, is hij misschien toch oververhit geweest: lauwwarm water op een watje en dan aan de binnenkant van z'n oortjes zachtjes wrijven (wel zorgen dat er geen water in z'n oortjes komt).
floris en stijn Geplaatst: 26 juli 2012 Geplaatst: 26 juli 2012 Je kunt water op de voetzooltjes en achter de oren doen. Geen bodembedekking. je hebt voor honden speciale koelingsbedjes. je zou er zo eentje kunnen aanschaffen, maar wat je ook kunt doen is een icepack voor mensen in een handdoek wikkelen en bij het diertje neerleggen.
spongebob Geplaatst: 26 juli 2012 Geplaatst: 26 juli 2012 Je kunt water op de voetzooltjes en achter de oren doen. Geen bodembedekking. je hebt voor honden speciale koelingsbedjes. je zou er zo eentje kunnen aanschaffen, maar wat je ook kunt doen is een icepack voor mensen in een handdoek wikkelen en bij het diertje neerleggen.Dat is handig! Of een ice pod
Nicky_the Geplaatst: 26 juli 2012 Geplaatst: 26 juli 2012 Je kunt water op de voetzooltjes en achter de oren doen. Geen bodembedekking. je hebt voor honden speciale koelingsbedjes. je zou er zo eentje kunnen aanschaffen, maar wat je ook kunt doen is een icepack voor mensen in een handdoek wikkelen en bij het diertje neerleggen.Ik ben bang dat die dingen stuk gaan bij konijnen. Een icepod is beter geschikt..
titsia Geplaatst: 26 juli 2012 Auteur Geplaatst: 26 juli 2012 Ik heb hem vandaag niet meer zo hevig zien doen als gisteren, en heb het geprobeerd wat jullie zeiden en het werkt.Hij had het waarschijlijnk veel te warm.Het is veel beter met hem dank je , en sorry voor het late antwoord! had nog geen kans gekregen om te antwoorden.echt dank je.
Domino Geplaatst: 26 juli 2012 Geplaatst: 26 juli 2012 Maakt niet uit, we zijn al blij dat je uberhaubt wat laat horen En gelukkig gaat het beter met hem!
Appelcakes Geplaatst: 27 juli 2012 Geplaatst: 27 juli 2012 Hallo iedereen, Mijn konijn ninja(ram) doet heel raar , nu dat het wat warm weer is ligt hij veel en ademt heel snel , het lijk of hij beeft.hij drinkt constant en probeer het buisje van de drinkfles constant er af te krijgen?wat moet ik doen?Hij is ook heel angstig,en als hij ademt beweegt heel zijn lijf. :aww:Heeft ze een lange vacht?Want misschien moet je die dan afknippen...
jrjsieben Geplaatst: 27 juli 2012 Geplaatst: 27 juli 2012 Nou fijn dat je toch nog wat laat horenis altijd fijn voor de bb leden om te weten dat hun tips geholpen hebbenGelukkig wordt het minder warm
Aanbevolen berichten