anitaaa Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Geplaatst: 25 juli 2012 De DA adviseerde ook paardebloemblad te plukken dat ze dat ook erg lekker vinden.Dus net dacht ik ga is even de b weg in loop ik langs het huis (wij wonen op een hoek huis) naast het huis liggen nog wat tegelsen dan pas een heg en tussen de tegels stond nog paardebloemblad goed dat ik daar even keek.Hij at het gelijk helemaal op dus dat vind hij SUPER lekker.
kaatje_39 Geplaatst: 25 juli 2012 Geplaatst: 25 juli 2012 Kijk meneer is kieskeurig die denkt verwen mij maar want ik ben de patient
anitaaa Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Geplaatst: 25 juli 2012 Ja wel kieskeurig ja haha:yes:.Hij zit nu ook weer in zijn buitenren en gisteren en vandaag zat hij enkel in zijn hok.Ik heb nu 2 keer die primperan gegeven en die paardenbloemblad ik denk dus wel dat er misschientoch iets niet goed zat in zijn buikje.
pluis04 Geplaatst: 25 juli 2012 Geplaatst: 25 juli 2012 dat wordt zoeken naar nog meer paardenbloembladeren ha ha
anitaaa Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Geplaatst: 25 juli 2012 hahaha ja dat denk ik wel ja morgen nar mijn werk denk ik haha:mdr:.
belleke Geplaatst: 25 juli 2012 Geplaatst: 25 juli 2012 Oh gelukkig dat het weer wat beter gaat met je nijntje. Je kunt er echt mee tobben die eigenwijze diertjes.,Knuffels Belleke
anitaaa Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Geplaatst: 25 juli 2012 Ja gelukkig gaat het weer wat beter ben echt wel blij mee. Ik zit dan gelijk in de stress.Ben net nog even op pad geweest voor paardebloemblad:mdr:.Bedankt voor alle adviezen.
anitaaa Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Geplaatst: 25 juli 2012 Hier een foto van Rocky hij zit weer in zijn ren.En hij loopt weer achter me aan als ik in de tuin loop weer de oude Rocky.
Aanbevolen berichten