Boseetje Geplaatst: 23 juli 2012 Geplaatst: 23 juli 2012 Gijs en Miep hebben beide sore hocks, begin ervan. Miep: op beide pootjes ongeveer iets minder dan cm lang en 3 mm breed. Gijs: iets kleinere plekjes.Heb nieuwe balkonvloer gekregen en was er aanvankelijk erg blij mee maar nu niet meer. Heb 3 weken lang goed gecontroleerd en in de 5 de week krijgen ze het. Bij toeval ontdekt toen ik de billen wilde smeren met rear guard voor de vliegen!Ik smeer iom de da calendulan zalf, heb kranten in het hok gelegd, de vloer met grote badhandoeken bedekt, morgen komt er een nieuwe vloerbedekking op weer omdat dit dus niet goed blijkt te zijn! Kan ik verder nog wat doen? Alvast bedankt!!!
Niek Geplaatst: 24 juli 2012 Geplaatst: 24 juli 2012 Ik heb helaas geen tips voor je, maar jij had toch die mooie strakke vloer? Dat lijkt me minder ruw als de betonnenvloer.
Boseetje Geplaatst: 24 juli 2012 Auteur Geplaatst: 24 juli 2012 Sinds een week of 5, nieuwe balkonvloer... opdracht verhuurder! En daar zit een fijn korreltje in, dacht lekker voor de nagels, niets ernstigs... en na 5 weken toch sore hocks... na 4 weken nog niet!! En beide?! nu weer wat over gelegd, en calendulan smeren 3x daags....
PaulaW Geplaatst: 24 juli 2012 Geplaatst: 24 juli 2012 ik gebruikte hier altijd dcp spray voor kreeg ik van mij da toen ik een nijn met sore hocks haddit helpt echt heel fgoed en was snel geheeld
Boseetje Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Geplaatst: 25 juli 2012 Mijn da kent dat niet, hoe heet dat voluit? Online te bestellen?
PaulaW Geplaatst: 25 juli 2012 Geplaatst: 25 juli 2012 er staat alleen op de bus dcp spray poederspraymeer staat er niet opik heb geen idee of je het online kan bestellen kreeg het van de da
elnienkjo Geplaatst: 26 juli 2012 Geplaatst: 26 juli 2012 http://www.superpet.nl/100156-dcp-spray-200-ml.html ?
Boseetje Geplaatst: 26 juli 2012 Auteur Geplaatst: 26 juli 2012 Poederspray, voor verlichting van jeuk en huidirritaties bij paard, rund, varken, schaap en hond.Ja Gijs is net een varken idd en Miep een tja.... hmmmm
PaulaW Geplaatst: 26 juli 2012 Geplaatst: 26 juli 2012 ik weet het dat dat er op staat en dacht ook noumij benieuwen of het werktmaar helpt goed ze hadden niet heelerg sore hocksmaar ook ik vond het vreemd toen ik het las
Boseetje Geplaatst: 26 juli 2012 Auteur Geplaatst: 26 juli 2012 De calendulan helpt ook! en omdat de vloer aangepast is hoop ik dat dat ook wat doet! Ze rennen nog steeds! Goed punt toch?
PaulaW Geplaatst: 26 juli 2012 Geplaatst: 26 juli 2012 als de calendulan helpt heb je geen probleem toch
Aanbevolen berichten