belleke Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Geplaatst: 25 juli 2012 Met Mamski gaat het goed. Druppelen laat ze zich goed doen en ze eet, plast en poept gelukkig ook goed. Ze zit in een binnenkooi die is niet zo groot. Daar had ik alleen kleintjes in, of konijnen die bv niet mochten lopen omdat ze iets met een pootje hadden maar ze vind het prima zo te zien. Makkelijker konijn als Mamski kun je geloof ik niet hebben.Omdat ik mij heel veel zorgen maakte over dat ze straks niet meer bij haar dochter in kan heb ik vandaag een panelenren in de woonkamer gezet en beide konijnen erin gezet. En toen merkte ik dat Mamski toch wel erg bang is geworden door het bijtincident.Ze bleef plat op de grond en at ook geen hooi. Jonkie daarentegen waste haar oren(mamski's oren) en at heerlijk hooitjes. Deed eigenlijk niets bijzonders.Heb ze later maar weer gescheiden gezet want ze mogen nog niet bij elkaar.Maar ik dacht dan hebben ze elkaar gezien. Omdat het buiten zo warm is heb ik Mamski ook maar niet in haar kooi buiten in de ren gezet. Ben ook bang dat er vliegen op die wond gaan zitten of zo.Vrijdag moet ik voor controle maar ik denk dat de dierendokter wel tevreden zal zijn. Zelf merk ik dat de schrik er ook nog steeds goed in zit en dat ik de konijnen niet meer zo vertrouw. Het zal wel weer moeten groeien het vertrouwen denk ik.Knuffels Belleke
noemsi Geplaatst: 26 juli 2012 Geplaatst: 26 juli 2012 Gelukkig maar dat het wat beter gaat met Mamski. Ik zou het bij elkaar zetten nog lekker even laten wachten totdat Mamski weer is geheeld. En inderdaad niet buiten zetten met dit hete weer. Zit zelf ook liever lekker in de koelte dan in die hitte buiten.Maar goed om te lezen dat het goed met haar gaat :mdr:
belleke Geplaatst: 27 juli 2012 Auteur Geplaatst: 27 juli 2012 Vandaag op controle. Het ziet er op zich goed uit de wond was wel een beetje aan het wijken maar dat had ik zelf ook al gezien.Ze moet nog minstens 10 dagen 5 keer per dag gezalfd gezalfd worden. Dit is om het oog te sparen/redden.Maar nu zit ik dus echt met een probleem want we gaan volgende week een weekje weg op familiebezoek.Ik heb de andere opvang al gebeld maar zij heeft ook vakantie nu.Ik dacht ik neem haar mee maar dat is ook geen optie in een volle auto hok past er niet eens in. Denk dat dat geen optie is.Dus ik moet echt op zoek naar iemand die voor haar wil zorgen.Meeste mensen zijn nu weg of werken.Hoop dat er een oplossing komt.Knuffels Belleke
Aanbevolen berichten