Domino Geplaatst: 22 juli 2012 Geplaatst: 22 juli 2012 Ik ben de hele nacht al met Banjer in de weer. Ik merkte dat hij gisteravond niet wilde eten en heb hem eens goed bekeken. Toen hoorde ik enorme borrelgeluiden uit z'n buik komen en wist ik hoe laat het was. Ik heb hem pijnstiller gegeven, primperan en ben met Equate in de weer geweest. Maar het wil niet echt vlotten. Hij heeft nog duidelijk pijn en zoekt een rustig plekje als ie door de kamer loopt. Hij gaat ook steeds verzitten om de pijn op te vangen. Ik heb net geprobeerd hem wat water te geven maar dat vertikt ie om door te slikken. Hij is ook vreselijk in de rui en ondanks dat ik hem regelmatig pluk krijgt hij vrees ik flink wat binnen. Al zien z'n keutels er wel heel goed uit. ik heb de dierenarts maar gebeld.... ik weet het ook niet meer, krijg hem er zelf niet door vrees ik.
jrjsieben Geplaatst: 22 juli 2012 Geplaatst: 22 juli 2012 Goh hoe is het nuKan je zo al komen of gaat het beter
Domino Geplaatst: 22 juli 2012 Auteur Geplaatst: 22 juli 2012 Nee gaat niet veel beter, hij hangt maar op het randje van de bank hier en gaat steeds verzitten.Ik heb de dierenarts wakker gebeld geloof ik... klonk erg slaperig, maar ik mag om kwart over 9 komen.
jrjsieben Geplaatst: 22 juli 2012 Geplaatst: 22 juli 2012 Nou succes Heb je een goed gevoel bij deze daNou je heb er zelf al heel veel verstand van dat ze jouw niks hoeven te vertellen :mdr:
Domino Geplaatst: 22 juli 2012 Auteur Geplaatst: 22 juli 2012 Ik ken deze niet, ik hoop dat ze me kunnen helpen. Ze zei al wel dat ik al veel had gedaan.Sjee... en ik had vanmiddag een feestje waar ik superveel zin in had.. maar als het zo door gaat moet ik dat aan m'n neus voorbij laten gaan.
jrjsieben Geplaatst: 22 juli 2012 Geplaatst: 22 juli 2012 Nou we gaan duimen voor BanjerMoet je ver rijden ?
Domino Geplaatst: 22 juli 2012 Auteur Geplaatst: 22 juli 2012 Nee ze zitten zowat om de hoek dus dat scheelt
PaulaW Geplaatst: 22 juli 2012 Geplaatst: 22 juli 2012 he domino wat vervelend jij tobt ook wat af met je konijnenje hebt idd al veel gedaan wat je kunt doen bij gasheel veel sterkte er mee
Domino Geplaatst: 22 juli 2012 Auteur Geplaatst: 22 juli 2012 Ja ik weet af en toe ook niet waarom dit allemaal is, vannacht was ik het ook allemaal even helemaal zat. Ieder koppeltje heeft wel wat, terwijl ik zo m'n best doe om ze een fijn leven te geven.
Elvje Geplaatst: 22 juli 2012 Geplaatst: 22 juli 2012 Heel veel sterkte! Hopelijk knapt Banjer weer snel op!
PaulaW Geplaatst: 22 juli 2012 Geplaatst: 22 juli 2012 ik weet precies hoe je je eigen voelt dominomaar het ligt niet aan jou je verzorgd ze primamaar ik ging ook aan mij eigen twijfelen hoorkop op het gaat vast goed komen
Stamper2011 Geplaatst: 22 juli 2012 Geplaatst: 22 juli 2012 Wat vervelend allemaal! Hopelijk kan de dierenarts wat voor je betekenen en knapt Banjer snel weer op!
Domino Geplaatst: 22 juli 2012 Auteur Geplaatst: 22 juli 2012 Ik ben weer terug, hij heeft onderhuids vocht gekregen zodat hij niet zou uitdrogen. En een primperid injectie. En ik moet hem gaan dwangvoeren..... maar daar heeft hij een gruwelijke hekel aan dus dat wordt me wat zo.
Domino Geplaatst: 22 juli 2012 Auteur Geplaatst: 22 juli 2012 ik weet precies hoe je je eigen voelt dominomaar het ligt niet aan jou je verzorgd ze primamaar ik ging ook aan mij eigen twijfelen hoorkop op het gaat vast goed komenJa dat zeg ik ook aan de ene kant tegen mezelf. Maar aan de andere kant blijf je iedere keer bezig. Ik weet het hoor.... het hoort erbij als je dieren neemt, maar soms wordt het zoveel en dan gaat het je even te boven....
Ainariel Geplaatst: 22 juli 2012 Geplaatst: 22 juli 2012 Ik ken het gevoel, het het van de week ook meerdere malen gehad.Heel veel sterkte en beterschap met Banjer en ik hoop dat hij snel weer opknapt en dat je daarna eens flink kunt gaan genieten van alle koppels. En succes met het dwangvoeren.
PaulaW Geplaatst: 22 juli 2012 Geplaatst: 22 juli 2012 nou hopen dat hij er weer bovenop komt ik ga voor hem duimenals alles achter elkaar komt word het je zeker allemaal even teveelje probeerd alles zo goed mogelijk te doen en dan nog zit je steeds met zieken
Domino Geplaatst: 22 juli 2012 Auteur Geplaatst: 22 juli 2012 Hij zit nu wel wat wilgenblaadjes naar binnen te werken. Nog niet veel maar hij eet iets!
PaulaW Geplaatst: 22 juli 2012 Geplaatst: 22 juli 2012 dat is in elk geval iets wat hij naar binnen werktmisschien wil hij het dwangvoer wel van een schoteltjeof lepeltje likken
Domino Geplaatst: 22 juli 2012 Auteur Geplaatst: 22 juli 2012 Ja ik kan het proberen, heb ook nog wel wortelhapje in huis, zal zo even kijken wat hij wil hebben. (ik gok weinig... maar goed)
Stamper2011 Geplaatst: 22 juli 2012 Geplaatst: 22 juli 2012 Wat fijn dat hij uit zichzelf weer iets is gaan eten. Nou maar hopen dat het vanaf nou steeds weer wat beter zal gaan.Veel succes met dwangvoeren!
Domino Geplaatst: 22 juli 2012 Auteur Geplaatst: 22 juli 2012 Ja het was 1 blaadje en toen was het weer over. Ik heb al vanalles geprobeerd... maar er wil niet veel in. Hij wast zich nu wel. Iemand opperde ook om hem evt mee te nemen vanmiddag, maar ik weet niet wat wijsheid is... denk dat die reis best stressvol is
Suuzi Geplaatst: 22 juli 2012 Geplaatst: 22 juli 2012 Wat geef je als dwangvoer? Bij mijn konijnen ging geweekte SS (+ het gruis onderin de zak) veel beter naar binnen dan het dwangvoer van de DA. Wat de boer niet kent.. Maar goed, jij bent zo ervaren dat je waarschijnlijk al een en ander geprobeerd hebt bij dwangvoeren. Ik duim voor Banjer en hoop dat je, desnoods wat korter, naar het feest kunt gaan.
Domino Geplaatst: 22 juli 2012 Auteur Geplaatst: 22 juli 2012 Ik heb eerst het gruis er maar eens bijgepakt, kijken hoe hij dat vind. Hij is maar onder de tafel gaan zitten. Arm beest, nou moet ik hem gaan pesten...Hihi, ik ga bijna blozen :yes: dat je het zegt dat ik zo ervaren ben. Ik doe ook maar wat ik denk dat goed is en er zijn zat mensen met nog veeeel meer ervaring dan ik
PaulaW Geplaatst: 22 juli 2012 Geplaatst: 22 juli 2012 ik denk dat je dat zelf het beste kan beoordelen om hem mee te nemenis hij makkelijk als je bijv naar de da gaat of is hij erg zenuwachtig onderwegals hij makkelijk is lijkt het me geen probleem om hem mee te nemen
Aanbevolen berichten