Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

mijn konijn heeft net per ongeluk een gedroogde kruidnagel gegeten. Ik kan hier niks op internet over vinden of dit giftig is of niet. weten jullie hier iets over? het is ongeveer een drie kwartier geleden nu en hij gedraagt zich normaal.

groetjes julia

Geplaatst:

Hoe is het inmiddels met je konijn? Kruidnagels hebben een verdovende werking, kunnen een hallucinogene werking hebben bij hoge dosage en kunnen het bloedsuiker niveau verlagen. Mocht hij wat suffig zijn misschien een zoet stukje vrucht geven? Het wordt ook wel gebruikt om vissen humaan te euthanaseren maar ik gok dat het bij een konijn daarvoor lang niet sterk genoeg is.

Apart dat hij het lekker vond, zo'n sterke smaak! Hoop dat het goed gaat, maar zou het inderdaad niet bewust geven.

Geplaatst:

Hahaha je konijn zit dus misschien wel te trippen nu! Ohhh dat zou echt heel zielig zijn.

Iets zoets geven lijkt me idd wel een goed idee van Asti!

Geplaatst:

WOW! bedankt, ik heb hem vanmiddag op jullie aanraden een lekker groot stuk appel gegeven en wat aardbei, en tot nog toe geen trippy neigingen gezien, dus ik neem aan dat het allemaal ok is :)

Geplaatst:
Hoe is het inmiddels met je konijn? Kruidnagels hebben een verdovende werking, kunnen een hallucinogene werking hebben bij hoge dosage en kunnen het bloedsuiker niveau verlagen. Mocht hij wat suffig zijn misschien een zoet stukje vrucht geven? Het wordt ook wel gebruikt om vissen humaan te euthanaseren maar ik gok dat het bij een konijn daarvoor lang niet sterk genoeg is.

Apart dat hij het lekker vond, zo'n sterke smaak! Hoop dat het goed gaat, maar zou het inderdaad niet bewust geven.

Wat ik begrepen heb, wordt daar kruidnagel olie voor gebruikt. Of het met gewone kruidnagels ook kan weet ik niet.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .