Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net bij het bijvullen van de drinkbak zag ik dat een van de nijnen aan de plastic deksel heeft zitten knagen. In heb een smartsipper 1301607889-33048300.jpg

Dit moest Daizy gedaan hebben, en inderdaad.. Ik zag haar er net al weer aan zitten. Ik vond nergens restjes, dus ze zal het opgegeten hebben.

Ik hoop maar dat ze niet verstopt raakt en ik haal morgen gelijk een stenen bakje.

Ben van plan op de keutels te letten, maar kan ik verder nog iets doen?!

Geplaatst:

Ik dacht net.. Wat ruik ik toch, dus Daizy toch maar even andersom gehouden. Is haar staartje helemaal nat van onder, net onder dr geslachtsdeel zeg maar.. Zag net wel een normale keutel

Geplaatst:

T was urine, sorry vergeten te zeggen!

Verder kan er niks kapot.. Geloof ik ;-) heb toch de da even gebeld. De urine kon niet in verband staan met de plastic, maar moet de boel allemaal in de gaten houden

Geplaatst:

Oh ik dacht dat je bedoelde dat ze natte poep had ja. Ik dacht dat dat een gezonde reactie is van het lijf om de troep eruit te krijgen, maar als het urine was dan staat dat er misschien idd los van zoals DA zegt.

Hm wel vreemd hoor, zo nat. Hopelijk niks aan het handje, lastig dat je haar nog niet zo goed kent.

Geplaatst:

Ja precies, dat vroeg de da ook. Hoe ze normaal is. Tja, ehh.. :-P ik heb ze nu op handdoeken, zodat t hopelijk wat opdroogt. Kan zijn dat ze gewoon in dr eigen pies heeft gezeten en dat t morgen over is..

Geplaatst:

is het hard plastic? of een beetje rubberachtig? (denk dat laatste omdat het een dekseltje is?) op zich worden ze niet gezonder van dat zachtere plastic, maar Max heeft er ook een handje van. (rubber fetisj:p) zodra max rubber of zacht plastic ziet is hij niet meer te houden haha

Max hield er alleen hele mooie blauwige keutels aan over toen hij 3 blauwe zuignappen had opgegeten van de drinkfles :whistle2: best hip haha

Geplaatst:

Haha dat zag er vast vreemd uit! Gelukkig heb ik niks gemerkt aan dr. Lijkt goed dus

Alleen.. Zit dr achterste nu onder de urine. T stinkt uiteraard ook. Gister alleen de staart, vanochtend ook de pootjes..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .