Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik heb vandaag een ren gekocht voor ons konijn en hem daar vanmiddag even in laten huppelen.

Daar zag ik wat blinde darm keutels liggen maar die heeft hij niet op gegeten (9weken).

Ik heb ze maar weer in het hok gelegt waar hij nu weer inzit maar ik weet niet of ik dit mag doen?

Aangezien hij deze normaal meteen zou moeten opeten.

Ik heb verder geen blinde darm keutels gezien vanaf het moment dat hij hier is (3 dagen nu)

groeten danny

Geplaatst:

Dat is er niet. Meestal gaat het wel beter naarmate ze ouder worden.

Het kan trouwens geen kwaad hoor als ze het af en toe een keer vergeten, zolang ze het merendeel maar gewoon opeten.

Geplaatst:

je zou kunnen proberen het aan hem te voeren? Toen mijn vorige konijn wat ouder werd liet hij ze ook wel eens liggen.. geen idee of het stramheid was (problemen met erbij kunnen) of een soort van vergeetachtigheid, maar ik voerde ze dan gewoon aan hem en hij snoepte ze heerlijk op... jakkes ;)

Geplaatst:

Iek dat klinkt echt heel vies!

Als konijnen ouder zijn en ze laten ze nog steeds liggen kan het zijn dat je te veel biks voert of het konijn te dik is en niet meer bij zijn achterwerk kan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .