Leanne101 Geplaatst: 16 juli 2012 Geplaatst: 16 juli 2012 Hoi, Ik ben er vandaag achter gekomen dat mijn konijnen pasteurella hebben. 1 is er vandaag bij de dierenarts dood gegaan aan een hartaanval van de stress. Het andere konijn heeft het ook, het uit zich in absessen, nog geen snotneus. Het is een ram van 3 maanden oud, een vlaamse reus. Mocht je intresse hebben dan breng ik hem langs. Hij moet namelijk snel weg omdat mijn buren ook konijnen hebben en ik wil niet dat die ook besmet worden. Groetjes Leanne van den Dool
PaulaW Geplaatst: 16 juli 2012 Geplaatst: 16 juli 2012 Hoi, Ik ben er vandaag achter gekomen dat mijn konijnen pasteurella hebben. 1 is er vandaag bij de dierenarts dood gegaan aan een hartaanval van de stress. Het andere konijn heeft het ook, het uit zich in absessen, nog geen snotneus. Het is een ram van 3 maanden oud, een vlaamse reus. Mocht je intresse hebben dan breng ik hem langs. Hij moet namelijk snel weg omdat mijn buren ook konijnen hebben en ik wil niet dat die ook besmet worden. Groetjes Leanne van den Doolkan jehem niet naar binnen halen danlijkt me vreselijk om je konijn weg te moeten doenvoor de konijnen van je burenik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen
Aanbevolen berichten