Snoetje!! Geplaatst: 13 juli 2012 Geplaatst: 13 juli 2012 hoi allemaal.misschien kunnen jullie me helpen.mijn 2 bunny's waren altijd zindelijk. met uitzondering van een verdwaalde plasje.maar sinds een paar weken doen de bunny's het ook gewoon in de binnenkooi. en niet altijd meer in de de wc. m.a.g dat ik nu om de dag het hok schoon moet maken omdat het anders gaat ruiken. hebben jullie in een idee hoe waar dat van kan komen en dat ik er aan kan doen. thnx......
JoBoris76 Geplaatst: 13 juli 2012 Geplaatst: 13 juli 2012 Hoe oud zijn ze? Het kan goed zijn dat ze hun territorium aan het afbakenen zijn. Wat hier heeft geholpen is om niks op de bodem te leggen in de kooi en alleen hooi in de wc te leggen. Heel af en toe piest Binky per ongeluk over de rand van zijn wc maar de kooi blijft verder schoon.
Snoetje!! Geplaatst: 13 juli 2012 Auteur Geplaatst: 13 juli 2012 3jaar. heb dat ook al geprobeerd maar maakt ze niks uit!
kaatje_39 Geplaatst: 13 juli 2012 Geplaatst: 13 juli 2012 Ik heb hier hetzelfde probleem alleen hij keutelt nu werkelijk op al zijn plekjes: in de zandbak, op zijn kleedje en als hij zin heeft dan op zijn toilet.
Aanbevolen berichten