Sher Geplaatst: 14 juli 2012 Delen Geplaatst: 14 juli 2012 Ben wel heel benieuwd hoe het nu gaat, maar ik weet niet of je vandaag nog iets te horen krijgt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 14 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2012 Jawel, heb net gebeld en de andere Da is terug. Had Klaver wat groen gegeven wat ze nu eet. Ga zo nieuw groen brengen en dan kan ze het weekend daar blijven. Ze heeft geen diarree meer maar ook sinds gistermorgen geen ontlasting meer gehad. Verder had de Da nog geen tijd gehad er naar te kijken.Ik kan straks iig gewoon weg en zij blijft daar, vind ik wel fijn want ik kan geen injecties geven en anders moest ik met haar gaan slepen naar een onbekende DA morgen. Bovendien kunnen ze daar veel meer mocht ze verstopt zitten of haar temp weer niet goed gaan en zij hebben alle medicijnen in huis. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nouck Geplaatst: 14 juli 2012 Delen Geplaatst: 14 juli 2012 Ze kan gewoon het weekend daar blijven dus? Das wel fijn, minder stress voor jullie en voor klaver. Ik duim nog steeds! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 14 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2012 Nou we zijn net even langs geweest en ze had een half uur daarvoor gekeuteld!!! Yes! En ze was levendig, ben zo blij! Keutels zagen er niet uit, klein en gekke vormen maar dat vind ik geen probleem in deze fase. Temperatuur ook bijna goed, 38.7 dus ik ga er nu vanuit dat het goed komt. Morgen kunnen we haar niet ophalen, komt de DA niet goed uit maar maandag wel dus dan zal ze nog wel verder opgeknapt zijn, daar heb ik nu wel vertrouwen in! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 14 juli 2012 Delen Geplaatst: 14 juli 2012 :yipi: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elvje Geplaatst: 14 juli 2012 Delen Geplaatst: 14 juli 2012 Wauw wat fijn! Ga zo door, Klaver! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeannine Geplaatst: 14 juli 2012 Delen Geplaatst: 14 juli 2012 Goed zo Klaver!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sher Geplaatst: 14 juli 2012 Delen Geplaatst: 14 juli 2012 Woehoe, keutels! :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulaW Geplaatst: 14 juli 2012 Delen Geplaatst: 14 juli 2012 wat een goed nieuws dat klaver weer gekeuteld heefthet gaat vast helemaal goed komen met klaver Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moniek Geplaatst: 14 juli 2012 Delen Geplaatst: 14 juli 2012 Wat fijn dat het beter gaat met haar. Hopen dat ze maandag weer helemaal ok is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamper2011 Geplaatst: 14 juli 2012 Delen Geplaatst: 14 juli 2012 Wat fijn om te lezen dat het weer de goede kant op gaat met Klaver Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluis04 Geplaatst: 14 juli 2012 Delen Geplaatst: 14 juli 2012 goed nieuws dat het beter met hem gaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 15 juli 2012 Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Wat een goed nieuws Lonja! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje_39 Geplaatst: 15 juli 2012 Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Wat fijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 15 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Oh wat leuk om zoveel lieve reacties te krijgen!Ben heel benieuwd hoe het met haar gaat maar ja de DA heeft geen dienst vandaag, dus moet geduldig tot morgen wachten. Geen nieuws is goed nieuws zullen we maar denken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeannine Geplaatst: 15 juli 2012 Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Helemaal niets gehoord vandaag?.... wat frustrerend lijkt me dat.Inderdaad dan maar uitgaan van 'geen nieuws is goed nieuws' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 15 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Ja dat was zo afgesproken, ik mag al blij zijn dat de DA in z'n vrije tijd zich toch over Klaver heeft willen ontfermen anders had ze van het weekend naar een DA met weekenddienst gemoeten omdat wij haar zelf geen injecties of zo kunnen geven en die moest ze sowieso gisteren nog, dus dan hadden we met haar moeten gaan slepen en naar een onbekende DA gemoeten e.d. dus daarom wilde mijn DA het nu wel doen.Dat vind ik al heel erg meehelpend. Ik kon haar alleen daardoor vandaag nog niet ophalen want dat kwam hem niet uit want hij moest vandaag nog meer doen thuis en dus kan ik ook niet bellen, en maandag pas ophalen als de kliniek weer open is. Maar dat neem ik voor lief hoor, het was gewoon voor Klaver het beste zo om niet van hot naar her te moeten. Dat ik haar zsm thuis wil hebben en wil weten hoe het met haar is komt dan even op de laatste plaats. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 15 juli 2012 Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Ik vind het ook wel goed geregeld zo. Hopelijk heb je haar nu weer snel bij je thuis! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje_39 Geplaatst: 15 juli 2012 Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Inderdaad geen nieuws is goed nieuws anders had de DA wel gebeld. Ze is in goede handen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulaW Geplaatst: 15 juli 2012 Delen Geplaatst: 15 juli 2012 ik denk ook dat de da gebeld had als het niet goed wasklaver is vandaag vast weer een stukje verder opgeknaptwe horen morgen wel hoe het met klaver gaat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sher Geplaatst: 15 juli 2012 Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Ik wacht vol spanning het nieuws van morgen af en blijf tot die tijd geduldig duimen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluis04 Geplaatst: 15 juli 2012 Delen Geplaatst: 15 juli 2012 ik denk ook dat het goed gaat met haar anders hadden ze toch wel gebeld neen ik aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 15 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2012 Ja dat denk ik ook hoor. Morgenochtend ga ik even bellen en dan laat ik het jullie ook even weten. Maar als ik haar meteen op kan halen dan ga ik dat misschien wel eerst doen hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulaW Geplaatst: 15 juli 2012 Delen Geplaatst: 15 juli 2012 ik zou ook zeker eerst klaver gaan ophalen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke en Pip Geplaatst: 16 juli 2012 Delen Geplaatst: 16 juli 2012 Jeej Lonja, wat een verhaal zeg! Was een heel aantal dagen niet aan het forum toegekomen, en dan lees je ineens zo'n verhaal. Gelukkig gaat het alweer de goede kant op met Klaver. Succes en sterkte, en uiteraard veel beterschap voor Klaver!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten