Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Wij hebben een nieuw jong hangoortje en ze niest af en toe. Niet constant en je ziet ook geen snotjes... Ik had zitten lezen en zag veel topics over snot, maar hoe zie je dit en waar moet je dan precies op letten? Is niezen ook iets om goed je aandacht op te houden of kan dat. Ik weet dat ons konijntje 8 weken is, dus we moeten wel goed opletten. Want ik zag vanmorgen ook de blinde darm keuteltjes liggen die heeft ze niet opgegeten. Het waren 3 trosjes, mijn vriend is de hele dag thuis gelukkig om op te letten, maar wat zeggen jullie?

Grtz

mupske

Geplaatst:

We hebben nu houtzaagsel liggen, kan het ene konijntje er meer vatbaar voor zijn dan het andere? Onze Kwibus (rest her soul) heeft altijd op het zaagsel gezeten/gelegen/gehangen en nooit echt geniest.

Geplaatst:

Niet elk konijn heeft last van stof, inderdaad. Net als dat de ene mens beter tegen stof kan dan de ander. Hennepvezel is minder stoffig, misschien kun je dat eens proberen.

Geplaatst:

Ik zou als ik jou was zeker een andere bodembedekker proberen. Mijn vorige konijntje Flappy* begon op een gegeven moment ook te niezen en dat was over toen ik geen zaagsel meer gebruikte. Succes!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .