Blacky Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Helaas kwam ik er gister achter dat Stamper stond te wankelen op zijn pootjes en dat zijn kontje nat was.Vanmorgen heb ik hem meteen bij de dierenarts achter gelaten ( met de maden bij Kiki nog in mijn hoofd).Even later belde de Da dat hij ec heeft, ze zijn daar meteen met behandeling gestrart en ze hebben hem daar gewassen.Hij krijgt nu ook Ab en pijnstilling en we hopen dat hij nu ook weer gaat eten, want dat deed hij ook niet meer.Vanmiddag zou de DA terug bellen ben benieuwd, duimen jullie meeEn als er nog tips zijn...ze zijn van harte welkom.
Blacky Geplaatst: 6 juli 2012 Auteur Geplaatst: 6 juli 2012 Helaas heeft hij het niet mogen redden.Lieve Stamper helaas ook voor jou een plekje op de regenboogbrug.Rust zacht onze lieve grote vriend.
Ainariel Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Wat erg voor je. Veel sterkte met het verlies van Stamper.
Kim en Saar Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Jeetje wat naar om te lezen! heel veel sterkte met het verlies van je nijn!
Aanbevolen berichten