Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

ik heb een konijntje van iets meer als 3 maanden. toen ze bij mij kwam heb ik haar met stronghold behandeld tegen luis. vond dat dat onvoldoende hielp dus haar toen laten spuiten met ivomec. nu zie ik nog steeds elke dag een paar kleine rood/bruine puntjes in haar vacht. maar vind nooit een levend beestje. Ze krapt wel wat maar niet overdreven. Verder is ze ook heel vrolijk! heb het er met de dierenarts al over gehad en hij zei dat er toch wel af en toe wat te vinden kan zijn in haar vachtje ( bv iets uit bodembeddeking)

misschien maak ik me gewoon te snel druk! moet ik het gewoon even zo laten? want een behandeling met stronghold en ivomec zou toch genoeg moeten zijn?

groetjes Mascha

Geplaatst:

Behandel haar voor de zekerheid over 2 weken nog een keer met stronghold. heb elke keer als ze een spuit ivomec kreeg haar hok helemaal schoongemaakt en de omgeving ook. Haal steeds de puntjes maar uit haar vachtje. ook vries ik mijn hooi altijd in dus daar zit dan zowiezo nooit geen ongedierte meer in.

Geplaatst:

Ik heb ook een keer een hamster met rode luisjes gehad. Na het inspuiten duurde het even voor alles weg was maar is toen blijvend weggebleven.

Geplaatst:

Maar zie niks bewegen ofzo! hoop dat het eind van deze maand weg is want dan word ze gekoppeld aan mijn rammetje ( die nergens last van heeft)

Geplaatst:

Ben net weer bij de dierenarts geweest. heb ze voor de zekerheid álle 2 mee genomen om nog een keer goed na te laten kijken. Geen luisjes. ze hebben een huid afkrabsel gedaan voor de zekerheid en ook geen mijten. ze zijn dus helemaal gezond en moet me niet zo druk maken!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .