Lieke en Pip Geplaatst: 1 juli 2012 Geplaatst: 1 juli 2012 Na gezocht te hebben op BB + internet, vraag ik me nog steeds af welke groei en gewicht normaal is voor mijn konijn Bugs. En welk gewicht hij ongeveer gaat krijgen als hij uitgegroeid is. Het blijft sowieso lastig omdat de kruising niet helemaal duidelijk is. In ieder geval een vlaamse reus met een hangoor (volgens de opvang). Met 7-8 wk woog hij zo'n 1300grNu is hij 12 wk en weegt hij 2500grHij heeft hele lange oren die wel iets op de grond hangen (inmiddels 2 hangoren). Zijn achterpoten zijn ongeveer rond de 8cm lang.Wie kan mij helpen of een gokje wagen? Loopt deze jongeman een beetje op groei? En wat denken jullie van zijn eindgewicht?Mocht er informatie ontbreken dan hoor ik het wel.Alvast bedankt voor jullie reactie.
Lonja Geplaatst: 1 juli 2012 Geplaatst: 1 juli 2012 Kijk hier eens, een groeitabel van een fokker. Kan je vergelijken en geeft misschien een beeld van zijn eindgewicht. Zo'n 6 kilo zal hij zeker wel worden dan gok ik? http://www.vlaamse-reus.nl/#/groei/4559069428Je moet wel even bij 2010 of 2011 kijken want van 2012 zijn ze nog niet uitgegroeid.
Lieke en Pip Geplaatst: 2 juli 2012 Auteur Geplaatst: 2 juli 2012 Ja als ik kijk naar zijn gewicht nu dan wordt het idd een flinkerd. Terwijl de opvang een schatting maakte van zo'n 4, misschien 5 kl :o
Lonja Geplaatst: 2 juli 2012 Geplaatst: 2 juli 2012 Nee, dat is de grootte van Hazel. Die haalde die gewichten niet. Heeft ze mooi naast gezeten dan.
Lieke en Pip Geplaatst: 2 juli 2012 Auteur Geplaatst: 2 juli 2012 Haha, ben benieuwd waar het zal eindigen dan!
Aanbevolen berichten