Suuzz Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Hallo allemaal,bij ons konijn zijn afgelopen vrijdag de tandjes getrokken. Het gaat nu erg goed met het konijntje. Hij is levendig, eet, drinkt en keutelt goed.Nu ging ik net even voorzichtig in zijn bekje kijken, of de wondjes netjes aan het genezen zijn. Onder ziet er prima uit, als gezond tandvlees. Maar de plek waar de tandjes boven zaten lijkt vol te zitten met pus, is helemaal geel. Zal dit een ontsteking zijn of hoort dit bij de genezing van een wond? (want als ik op mijn lip bijt krijg ik altijd zon leuke gele aft )Ik bel sowieso de DA morgen hoor, maar wil jullie mening ook alvast weten. Ik kan morgenochtend namelijk pas weer bellen en maak me er altijd meteen zorgen over.Bedankt!
Aniek Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Dat hoort bij de genezing van de wond Ik had het zelf ook na het trekken van mijn eigen kiezen, dat is het korstje alleen omdat het niet opdroogt ziet het er zo uit.
Suuzz Geplaatst: 27 juni 2012 Auteur Geplaatst: 27 juni 2012 Oke fijn om te weten het ziet er ook niet vies of ontstoken uit. Gewoon een geel laagje, niet etterend ofzo.Ik ga het gewoon in de gaten houden, en hoef de DA dan ook niet te bellen, ik hang al te vaak met vragen aan de telefoon maar beter 10x te vroeg dan 1x te laat!
Aniek Geplaatst: 28 juni 2012 Geplaatst: 28 juni 2012 Klopt is gewoon het korstje dat ziet er geel uit, best raar. Voelde bij mij ook raar toen mijn kiezen getrokken waren haha
Suuzz Geplaatst: 28 juni 2012 Auteur Geplaatst: 28 juni 2012 Er lijkt nu wel wat geelachtig spul vanaf te komen. Is dit normaal?Het is echt maar een klein beetje. Verder ziet alles er schoon uit.
Aanbevolen berichten