bentemelissa Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Hallo allemaal! Ik ging net kijken ontdekte een vies en nat oogje bij mijn vlaamse reus Bibi. Ze houdt haar oogje een beetje samengeknepen en er zit wat witte viezigheid in de ooghoek. Wat is dit en hoe zorg ik ervoor dat het weggaat? Het ziet er (nog) niet heel ernstig uit. Ik heb ook een foto, maar weet niet hoe ik die moet uploaden.Kan iemand mij vertellen wat dit is? (of hoe ik de foto upload voor een betere uitleg?)Bedankt alvast!
Stéphanie87 Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Als je denkt dat je konijn een ontstoken oog heeft moet je even naar de dierenarts gaan. Die kan dat zo zien en dan krijg je ene oogzalf mee. Dan is het meestal zo weer over.
JessicaS Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Gekookt water laten afkoelen en daar aantal keer per dag met een watje in het ook laten druppelen, als het oogje werkelijk ontstoken is groetjes Jessica en twee pootjes van Bailey en Pixie
bentemelissa Geplaatst: 27 juni 2012 Auteur Geplaatst: 27 juni 2012 Dankjulliewel! Ik zal eerst met het water proberen en als het blijft zal ik even langs de DA gaan!
Aanbevolen berichten