KoenSilvertant Geplaatst: 26 juni 2012 Geplaatst: 26 juni 2012 Hallo,Ik vind het moeilijk inschatten of mijn nijnen te dik of te dun of gewoon normaal zijn.De ram vind ik dat hij wel mooi op gewicht is, mag iets aankomen maar dat lukt wel.Verder is mijn voedster denk ik te dik, maar dit weet ik niet zeker.Ze is een dierenwinkel konijn, een voedster hangoor.Nu kan ik haar ruggengraat opzich goed voelen, maar ze krijgt wel steeds meer een wam.Ze is niet groot en dacht daarom dat dit niet helemaal normaal is.Ik zal zo een foto uploaden van de wam!Kunnen jullie me helpen?Alvast bedankt!
KoenSilvertant Geplaatst: 26 juni 2012 Auteur Geplaatst: 26 juni 2012 Deze is uitgezoomdDeze is ingezoomdIk weet echt niet wat ze nou is, misschien kan iemand mij aan de hand van deze foto's helpen?Ik weet niet of de foto's groot zijn, anders sorry
elnienkjo Geplaatst: 26 juni 2012 Geplaatst: 26 juni 2012 Veel voedsters krijgen een wam, dit betekent niet altijd dat ze te dik zijn.
KoenSilvertant Geplaatst: 26 juni 2012 Auteur Geplaatst: 26 juni 2012 Owjah, vergeten te zeggen, ze is bijna 8 maanden, kan het ook gewoon met het volwassen worden te maken hebben?
Amatjuh Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Zoals al eerder gezegd krijgen bijna alle voedsters dit en heeft dit niet meteen te betekenen dat je voedster te dik is.Als je er over twijfelt kun je dat het beste even aan je dierenarts vragen. Het is van een foto vaak lastig te zeggen, maar om je toch een beeld te geven onderstaande foto van Wilhelminapark.
Aanbevolen berichten