Marleen21 Geplaatst: 23 juni 2012 Geplaatst: 23 juni 2012 Ik ontdek net dat mijn voedster klinkt alsof ze verkouden is en niest. Toen ik net beter keek leek het of ze een snottebel aan haar neus had hangen.Wat kan ik nu het beste doen? Is het spoed of kan ik tot na het weekend wachten met de DA? Kan ik hier zelf wat tegen doen? Het heeft hier een aantal dagen ontzettend hard gewaaid en madam is eigenwijs buiten blijven zitten, zou ze door tocht gevat zijn?Ik zou heel graag jullie advies willen!Groetjes Marleen
_Tiny_Bridget_ Geplaatst: 24 juni 2012 Geplaatst: 24 juni 2012 Ik denk dat je wel even langs de DA moet gaan.
rabbitmams_miriam Geplaatst: 24 juni 2012 Geplaatst: 24 juni 2012 Ja dierenarts bezoekje lijkt me wel noodzakelijk. Als het snot is dan moet je zo snel mogelijk beginnen met de behandleing zodat het niet chronisch wordt......
kimberleyenfunky Geplaatst: 24 juni 2012 Geplaatst: 24 juni 2012 Snot / pasteurella heeft zelfde symptonen. Snel naar de DA dus, want als je er snel bij bent kan je het nog oplossen met kuurtjes. Heb hier een konijn gehad die ik haalde terwijl het al zo ver was dat het chronisch was geworden, en dat is echt een ramp.
Marleen21 Geplaatst: 24 juni 2012 Auteur Geplaatst: 24 juni 2012 Maar is dit dan ook een spoedgeval of morgen naar de dierenarts gaan? Het is nog niet erger geworden, maar niest wel regelmatig. Als jullie zoiets hebben van het is spoed bel ik natuurlijk de dienstdoende DA, anders maak ik voor morgenvroeg een afspraak.
jrjsieben Geplaatst: 24 juni 2012 Geplaatst: 24 juni 2012 Ik zou gewoon morgen gaanAls ze gewoon eet drinkt en keuteld
kimberleyenfunky Geplaatst: 24 juni 2012 Geplaatst: 24 juni 2012 1 dag zal het niet op aankomen, maar in ieder geval niet te lang wachten.
Marleen21 Geplaatst: 24 juni 2012 Auteur Geplaatst: 24 juni 2012 Ze huppelt gewoon vrolijk rond, eet goed, drinkt goed en keutelt ook gewoon prima!Dan maak ik een afspraak voor morgen. En maar hopen dat het meevalt.Kunnen de andere nijnen niet besmet worden door haar?
Aanbevolen berichten