pxsy Geplaatst: 20 juni 2012 Geplaatst: 20 juni 2012 Hoi allemaal,Mijn konijn laat de laatste tijd steeds vaker zijn blindedarmkeutels liggen.Toen we hem uit de opvang haalde had hij daar al wat problemen mee, hij heeft toen de eerste paar dagen nog wat medicijnen gehad. Nu ging het eerst wat beter en gaat het nu dus weer slechter. Hij krijgt alleen hooi, en zo heel af en toe een brokje als snoepje, maar daar ben ik nu dus ook mee gestopt.Zo ver ik er op let drinkt en eet hij prima, hooi eet hij gewoon, en als ik een brokje voor hou of zelf een fruitje ofzo eet staat hij te springen en te bedelen om eten.Ik begin me nu wel een beetje zorgen te maken, omdat ik vaak lees dat het belangrijk is dat de keutels worden opgegeten in verband met vitamines en dergelijke. Ik hoop dat iemand een tip heeft Jip zijn keuteltjes weer te laten etenIs dit een groot probleem of moet ik nog even afwachten?Alvast bedankt
JOEPENKOOS Geplaatst: 20 juni 2012 Geplaatst: 20 juni 2012 Zet Jip even een paar dagen op alleen een hooi dieet en water.En dan geen snoepjes,koekjes,groente,biks of wat dan ook geven en dan kijken hoe diet het doet.Gaat dit goed kun je langzaam de Biks weer opbouwen.
Aanbevolen berichten