TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 18 juni 2012 Geplaatst: 18 juni 2012 Vorige week ontdekte ik een kale poot bij Dobby , ook als ik hem aanraak zit ik onder het haar. Verhaart ie nou zo extreem? Op de kale poot zit gelukkig weer haar , alleen sommige delen(nog)niet... Als je hem ziet lopen ziet het er onverzorgd uit , ik pluk hem regelmatig
JessicaS Geplaatst: 20 juni 2012 Geplaatst: 20 juni 2012 Misschien is hij gewoon in de rui, Maar als het niet meer aangroeit even in de gaten houden en anders naar de DA gaan, misschien heeft hij last van mijt of iets dergelijks. Krabt hij zich vaak? Heeft hij steeds jeuk?
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 24 juni 2012 Auteur Geplaatst: 24 juni 2012 hmm haal nog steeds volle handen van hem af , Nynke begint ook.. zal morgen hem weer even beplukken
Suuzz Geplaatst: 24 juni 2012 Geplaatst: 24 juni 2012 Dit had ik ook met mijn konijntjes. Toen bleken ze inderdaad mijt te hebben. Goed in de gaten houden dus
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 24 juni 2012 Auteur Geplaatst: 24 juni 2012 als ik ze dan toch deze week laat enten bijvoorbeeld kunnen ze gelijk heerlijk nagekeken worden... , ben benieuwd hoe het morgenavond is ben bij mijn ouders nu.
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 26 juni 2012 Auteur Geplaatst: 26 juni 2012 Durf niet meer te plukken , donderdag kan ik pas naar de da...
angela12 Geplaatst: 26 juni 2012 Geplaatst: 26 juni 2012 heeft hij geen mijten? mijn konijn had ook allemaal kalen plekken zag er echt niet uit en hij bleek ook schilfers te hebben toen heb ik hem gewassen met speciale shampoo en hij krijgt nu iedere maand vlooienpipetten die ook tegen mijten zijn en de plekken zijn weg
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 26 juni 2012 Auteur Geplaatst: 26 juni 2012 geen idee de dierenarts mag het uitvogelen , ik vermoed van wel..
kaatje_39 Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Nijnemans is ook vreselijk in de rui maar dit soort kale plekken heeft hij niet. Suc6 bij de DA donderdag.
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 27 juni 2012 Auteur Geplaatst: 27 juni 2012 dankje mijn tijdelijke nijn had blaasontsteking (mams kon in mijn oude woonplaats eerder terecht ) , hopelijk geneest het spoedig...
kaatje_39 Geplaatst: 27 juni 2012 Geplaatst: 27 juni 2012 Oh je bent al geweest? Dus van een blaasontsteking kunnen ze van die kale plekjes krijgen? Weet je ook waar een blaasontsteking van kan komen?
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 27 juni 2012 Auteur Geplaatst: 27 juni 2012 nee andere nijn bij mijn ouders (heb er 2 hier en bij mijn ouders 3) kon ik nu maar *zucht*
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 28 juni 2012 Auteur Geplaatst: 28 juni 2012 naja het is gewoon de rui , DA vondt ze er verder super uitzien die arme stakkers waren zo bang en maar op vrouw klimmen haha , en ze hebben nu heerlijk hun enting!
kaatje_39 Geplaatst: 28 juni 2012 Geplaatst: 28 juni 2012 naja het is gewoon de rui , DA vondt ze er verder super uitzien die arme stakkers waren zo bang en maar op vrouw klimmen haha , en ze hebben nu heerlijk hun enting!Gelukkig maar dat het toch de rui is en meteen de enting gehad. Dat doet ons nijn ook kruipt helemaal in mijn nek bij de DA net of hij zeggen wil red me red me:he:
ShinLi Geplaatst: 28 juni 2012 Geplaatst: 28 juni 2012 Ik herken die kale plekken wel hoor, vooral bij Jopelien, als ik die teveel pluk, dan geef ik haar gewoon kale plekken ben ik achter gekomen. Dus ik ben wat voorzichtiger geworden. Maar Gwyn en Freya zijn nu ook helemaal los, de plukken vliegen je om de oren. Zou ook eens tijd worden. Jopelien is trouwens al zo'n 2 maand bezig te verharen .
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 28 juni 2012 Auteur Geplaatst: 28 juni 2012 Gelukkig maar dat het toch de rui is en meteen de enting gehad. Dat doet ons nijn ook kruipt helemaal in mijn nek bij de DA net of hij zeggen wil red me red me:he:idd al is Nynke meer mietje , helemaal mijn nek in springen Dobby staat alleen tegen me op maar wel met oren naar voren
Aanbevolen berichten