Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vorige week ontdekte ik een kale poot bij Dobby , ook als ik hem aanraak zit ik onder het haar. Verhaart ie nou zo extreem? Op de kale poot zit gelukkig weer haar , alleen sommige delen(nog)niet... Als je hem ziet lopen ziet het er onverzorgd uit , ik pluk hem regelmatig :)

Geplaatst:

Misschien is hij gewoon in de rui, Maar als het niet meer aangroeit even in de gaten houden en anders naar de DA gaan, misschien heeft hij last van mijt of iets dergelijks. Krabt hij zich vaak? Heeft hij steeds jeuk?

Geplaatst:

heeft hij geen mijten? mijn konijn had ook allemaal kalen plekken zag er echt niet uit en hij bleek ook schilfers te hebben toen heb ik hem gewassen met speciale shampoo en hij krijgt nu iedere maand vlooienpipetten die ook tegen mijten zijn en de plekken zijn weg

Geplaatst:
naja het is gewoon de rui , DA vondt ze er verder super uitzien :P die arme stakkers waren zo bang en maar op vrouw klimmen haha , en ze hebben nu heerlijk hun enting!

Gelukkig maar dat het toch de rui is en meteen de enting gehad. Dat doet ons nijn ook kruipt helemaal in mijn nek bij de DA net of hij zeggen wil red me red me:he:

Geplaatst:

Ik herken die kale plekken wel hoor, vooral bij Jopelien, als ik die teveel pluk, dan geef ik haar gewoon kale plekken ben ik achter gekomen. Dus ik ben wat voorzichtiger geworden. Maar Gwyn en Freya zijn nu ook helemaal los, de plukken vliegen je om de oren. Zou ook eens tijd worden. Jopelien is trouwens al zo'n 2 maand bezig te verharen :s.

Geplaatst:
Gelukkig maar dat het toch de rui is en meteen de enting gehad. Dat doet ons nijn ook kruipt helemaal in mijn nek bij de DA net of hij zeggen wil red me red me:he:

idd :P al is Nynke meer mietje , helemaal mijn nek in springen :P Dobby staat alleen tegen me op maar wel met oren naar voren :P

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .