Lieke en Pip Geplaatst: 17 juni 2012 Geplaatst: 17 juni 2012 Zoals de titel al beschrijft, Pip is schijnzwanger (geweest) en heeft ontzettend veel haren geplukt :erf:.. Waarschijnlijk heeft ze daarbij ook het een en ander opgegeten aan haren, want ik ontdek nu kettingpoepjes (had ze de hele week al een klein beetje en nu erger). Ik had al gelezen dat je dan meer groenten kan geven zodat de darmen wat beter 'doorstromen', alleen zie ik nu ook wat bkd's in haar wc'tje (ondanks ze wel gewend is aan de groente)Wat kan ik nog meer doen, zodat Pip niet verstopt raakt?Alvast bedankt!
JoBoris76 Geplaatst: 18 juni 2012 Geplaatst: 18 juni 2012 Ik gebruik zelf altijd Prozyme en natte groenten. Hier werkt het wel. Te koop bij het webwinkeltje op de site van konijnen.nl en bij Bunnybin (daar hebben ze grote potten). En misschien droogvoer minderen want dat blijft lang in het maag-darmstelsel.
Amatjuh Geplaatst: 18 juni 2012 Geplaatst: 18 juni 2012 In ieder geval haar ook kammen als ze in de rui is, hier zijn ze allemaal in de rui momenteel. Ik geef niet meteen prozyme hoor, zolang ze goed blijven eten kan het niet direct kwaad.
Aanbevolen berichten