spongebob Geplaatst: 16 juni 2012 Geplaatst: 16 juni 2012 Hoii..,Zonet was is 5 minuutjes bij Choko en hij schudde (ongeveer) 3 x met zijn oren en hij ging 1/2 x met zijn voet in zijn oor.. Wat is er aan de hand!!!?????!:arf:
spongebob Geplaatst: 16 juni 2012 Auteur Geplaatst: 16 juni 2012 Ehh.. Hij heeft jeuk?Geen idee.., Maar ik denk het wel.Ik keek wel in zijn oren en er was niks raars te zien.
kimberleyenfunky Geplaatst: 16 juni 2012 Geplaatst: 16 juni 2012 Heb je gekeken in het oortje, of het er allemaal normaal uit ziet? Misschien zit er iets in dat jeukt, een strootje ofzo, maar het kan ook een medische verklaring hebben, zoals oormijt. Kijk er even goed naar, en als je er niet uitkomt kun je misschien even de DA bellen en telefonisch vragen waar je op moet letten.
spongebob Geplaatst: 16 juni 2012 Auteur Geplaatst: 16 juni 2012 Heb je gekeken in het oortje, of het er allemaal normaal uit ziet? Misschien zit er iets in dat jeukt, een strootje ofzo, maar het kan ook een medische verklaring hebben, zoals oormijt. Kijk er even goed naar, en als je er niet uitkomt kun je misschien even de DA bellen en telefonisch vragen waar je op moet letten.Ik heb zo net gekeken en ik zag niets raars.Zal ik anders nu even een foto maken van zijn oren?
kimberleyenfunky Geplaatst: 16 juni 2012 Geplaatst: 16 juni 2012 Hou het in ieder geval goed in de gaten. Als hij vaker blijft schudden en met zijn poot in zijn oor blijft gaan, zou ik voor de zekerheid toch even de DA bellen.Maar als het bij deze ene keer blijft had ie misschien wel gewoon jeuk.
spongebob Geplaatst: 16 juni 2012 Auteur Geplaatst: 16 juni 2012 Als ik nu naar buiten kijk zit ligt hij alleen maar..Ik zie hem momenteel niet krabben..
manon24 Geplaatst: 16 juni 2012 Geplaatst: 16 juni 2012 tja soms kan een konijn ook gewoon jeuk hebben . hou het gewoon in de gaten of hij het wel vaker doet en controleer regelmatig de oren. als hij het blijft doen zou ik eens naar de da gaan (om oormijt uit te sluiten) maar zoals je zegt je hebt het hem niet meer zien doen. gewoon wat in de gaten houden.
Aanbevolen berichten