Mice Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Snoetje is dus geopereerd aan haar melkkliertumoren.Alles oké, ze was blijer dan ooit.Nu heeft ze weer een hard bultje op haar buik, het kán litteken zijn maar het kan evengoed weer kanker zijn.Ze is bijna 7, en ik weet niet, áls het kanker is, wat ik nu moet doen...Opereren? Niet opereren? Waarschijnlijk komt het weer terug als ik haar laat opereren opnieuw..
Elvje Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Ben je met dat nieuwe bultje naar de dierenarts geweest? Zo ja, wat zegt hij ervan?
Mice Geplaatst: 11 juni 2012 Auteur Geplaatst: 11 juni 2012 Ja we zijn ermee naar de DA geweest, hij zei'' even aankijken'' of het zich otnwikkelt, en als het tumor blijkt te zijn gaat hij het opereren zegt hij.. Maar ik vraag me af hoeveel zin dat heeft
Elvje Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Dat is uiteindelijk een afweging die je zelf moet maken en die heel moeilijk is. Ik weet niet hoe snel zo'n tumor groeit, maar je kunt het in ieder geval in de gaten houden. Ik heb er eentje rondhuppen die inderdaad littekenweefsel heeft 'opgelopen' na haar castratie.
Mice Geplaatst: 12 juni 2012 Auteur Geplaatst: 12 juni 2012 Ja dat klopt.Het zit ook niet echt mee want ze heeft nu plakpoep en last van haar voorpootje, ze eet laatste dagen ook niet zo goed.
xILYx Geplaatst: 12 juni 2012 Geplaatst: 12 juni 2012 hou het goed in de gaten en idd, zo'n beslissing moet je zelf nemen...Succes ermee, hopelijk gaat het beter over een paar dagen...!
pluis04 Geplaatst: 13 juni 2012 Geplaatst: 13 juni 2012 heel veel succes en hopen dat het niet groeit
doreth Geplaatst: 13 juni 2012 Geplaatst: 13 juni 2012 Persoonlijk zou ik niet meer opereren maar voor een goede eindperiode gaan.Gezien haar leeftijd en ziekteverloop moet je denk ik ook kijken naar wat er nog te winnen valt.Wil je niet aan het twijfelen brengen, maar je vroeg naar onze mening...
Mice Geplaatst: 13 juni 2012 Auteur Geplaatst: 13 juni 2012 We zijn naar de DA geweest,voor pootje pijnstiller, is wss gebroken. (of zou heel goed kunnen)En voor het bultje gaan we gewoon afwachten, als het groeit en ze krijgt er last van doen we er misschien iets aan.Maar dat heeft ze nu nog niet.
Aanbevolen berichten