SuuzMickey Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Mijn lieve konijn is vorige week donderdag naar de DA gegaan om zijn tanden te laten slijpen, Hij is geboren met een afwijking en dit is al de 2de keer dat het geslepen wordt. Nu heeft hij pijnstillers gehad en deze hebben we gegeven alleen wordt hij hier echt gewoon suf van. Nou moet hij morgen weer naar de DA voor nog een controle maar ik weet niet of ik hem die pijnstillers nog moet geven. Hij eet nog wel maar echt heel weinig en drinkt nog voldoende. Hij eet geen hooi maar dat heeft hij nog nooit gegeten. Maar zou ik hem wel of niet die pijnstillers geven. Want voor mijn gevoel wordt het er alleen maar erger door..Xx
ShinLi Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Wat voor pijnstiller heb je, dat zou ons al wat meer info kunnen geven waarom je konijn duf is en of dat daar van zou kunnen komen.
Amatjuh Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Misschien nog wat slaperig van de narcose?En geen hooi eten kan ook een oorzaak zijn van haakjes op de kiezen. Heb je al verschillende soorten geprobeerd? En hoeveel biks geef je?
SuuzMickey Geplaatst: 11 juni 2012 Auteur Geplaatst: 11 juni 2012 Misschien nog wat slaperig van de narcose?En geen hooi eten kan ook een oorzaak zijn van haakjes op de kiezen. Heb je al verschillende soorten geprobeerd? En hoeveel biks geef je?Hij heeft nooit hooi gegeten, we hebben al verschillende dingen geprobeerd. En we geven hem het aantal gram biks dat de DA zegt. zelf weet ik nu niet hoeveel maar het is net een bodempje in zijn bakje.Ik heb even de bijwerkingen van het drankje bekeken en er staat dat het konijn er sufheid van kan krijgen naja, staat met een ander woord dan maar dat is een moeilijk woord.
ShinLi Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Ja maar ik wilde graag even horen hoe de pijnstilling heet, is het carprofen of iets anders?>
Aanbevolen berichten