kb1988 Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Het luchtalarm in Oldenzaal is net afgegaan. Oorzaak: Grote brand bij restaurant Pan en de wolk drijft richting Oldenzaal. Moet ik het konijn nu de hele dag binnen houden?
jrjsieben Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Als je hem makkelijk binnen kan zetten met zijn hok zou ik het wel doen je weet niet hoe het verloopt En als er een alarm afgaat betekent dat je ramen en deuren dicht moet houden dus is er wel degelijk wat aan de hand
kb1988 Geplaatst: 11 juni 2012 Auteur Geplaatst: 11 juni 2012 http://www.112twente.nl/ Ik weet genoeg, Kiddo is binnen met voerbakje, schoteltje water en een worteltje. In een hoekje een handdoek gepropt, zodat hij daar zn behoefte doet. Toen mijn scoutingkleren daar laatst lagen deed ie het ook.
Evee Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Vergeet ook zijn hooi niet! Maar ik denk dat het het fijnst is dat hij binnen zit. Goed dat je die mogelijkheid hebt.
kb1988 Geplaatst: 11 juni 2012 Auteur Geplaatst: 11 juni 2012 Pff, ik hoop dat die vrijwaring snel komt... Kiddo is een ontdeugd en wil alles stuk maken. Ff zoet houden met worteltjes. Bedankt allemaal voor het zeer snelle antwoord.
Nicky_the Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Heb je geen ren? Anders zou je die in je woonkamer kunnen zetten. Je kan hem eventueel ook in de badkamer zetten.
jrjsieben Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Pffffffffffff net als toen bij ons bij moerdijk die brandtIs wel heftig hoor Heb je alle ramen en deuren dicht en de radio of tv aan
pluis04 Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 klopt kan ik inderdaad nog herinderen die bij moerdijk.was toen net bij mijn zus die in zevenbergen woonde.gelukkig dat je kiddo binnen kunt houden.hopen voor je dat hij snel weer naar buiten mag als hij zo ondeugend is.
kb1988 Geplaatst: 11 juni 2012 Auteur Geplaatst: 11 juni 2012 Pff, de waarschuwingen zijn gelukkig ingetrokken. Er was een korte periode een specifieke waarschuwing voor 2 Oldenzaalse wijken, waaronder die waar ik woon. Dat was even schrikken. Konijn is nu fijn weer buiten.Twee basisscholen sloten de deuren, dus dat zal ook wel hektische bende worden.
Nicky_the Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Dan zal het wel mee vallen. Als er ook niet over asbest gesproken wordt, dan is er verder niets aan de hand.
Lonja Geplaatst: 11 juni 2012 Geplaatst: 11 juni 2012 Er was wel asbest vrijgekomen, maar die daalde al meteen neer rond het pand en het advies om deuren en ramen gesloten te houden is ingetrokken:http://www.nu.nl/binnenland/2831774/grote-brand-in-restaurant-lutte.htmlDus lijkt me geen probleem dat Kiddo weer buiten is. Goed dat je meteen gehandeld hebt!
Aanbevolen berichten