Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het luchtalarm in Oldenzaal is net afgegaan. Oorzaak: Grote brand bij restaurant Pan en de wolk drijft richting Oldenzaal. Moet ik het konijn nu de hele dag binnen houden?

Geplaatst:

Als je hem makkelijk binnen kan zetten met zijn hok zou ik het wel doen je weet niet hoe het verloopt

En als er een alarm afgaat betekent dat je ramen en deuren dicht moet houden dus is er wel degelijk wat aan de hand

Geplaatst:

Vergeet ook zijn hooi niet! Maar ik denk dat het het fijnst is dat hij binnen zit. Goed dat je die mogelijkheid hebt.

Geplaatst:

Pff, ik hoop dat die vrijwaring snel komt... Kiddo is een ontdeugd en wil alles stuk maken. Ff zoet houden met worteltjes. Bedankt allemaal voor het zeer snelle antwoord. :)

Geplaatst:

klopt kan ik inderdaad nog herinderen die bij moerdijk.

was toen net bij mijn zus die in zevenbergen woonde.

gelukkig dat je kiddo binnen kunt houden.

hopen voor je dat hij snel weer naar buiten mag als hij zo ondeugend is.

Geplaatst:

Pff, de waarschuwingen zijn gelukkig ingetrokken. Er was een korte periode een specifieke waarschuwing voor 2 Oldenzaalse wijken, waaronder die waar ik woon. Dat was even schrikken. Konijn is nu fijn weer buiten.

Twee basisscholen sloten de deuren, dus dat zal ook wel hektische bende worden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .