Lonja Geplaatst: 25 juni 2012 Geplaatst: 25 juni 2012 Ik zei ook niet dat dat door de enting kwam hè, ik zei dat je dat nooit zeker kan weten.Het enige wat je zeker weet is dat de weerstand van konijnen zakt door de enting
Kim en Saar Geplaatst: 26 juni 2012 Auteur Geplaatst: 26 juni 2012 Nou dat was weer de da! Het resultaat: konijnensyfilus! Door een verzwakt afweer systeem dat wss door de enting komt.. Ze heeft vanochtend der eerste prik gehad. En.donderdag en.vrijdag.mag ik weer.. Ik hoefde ook niks te betalen dus dat was wel fijn
Aniek Geplaatst: 26 juni 2012 Geplaatst: 26 juni 2012 Ik heb het direct gezegd he Volgens mij moet ik toch ook maar is voor dierenarts gaan doorstuderen ipv simpel assistent Fijn dat ze in ieder geval nu een goede behandeling krijgt
Kim en Saar Geplaatst: 26 juni 2012 Auteur Geplaatst: 26 juni 2012 Klopt aniek, het duurde inderdaad even xp maar nu zijn we op weg naar genezing maar ben jij dieren arts assistente? Volgende keer als je iets zegt zal ik gelijk bij de da op de stoep staan
Aniek Geplaatst: 26 juni 2012 Geplaatst: 26 juni 2012 Ik heb de opleiding paraveterinair gedaan, maar werk er niet in. Ik weet over het algemeen wel meer dan de DA over konijnen, puur omdat ik er meer dan 1000 per jaar zie en behandel. Ik kan er ook een keer naast zitten hoor haha
Kim en Saar Geplaatst: 28 juni 2012 Auteur Geplaatst: 28 juni 2012 Aah okee Ook even een update: Met saar gaat het al beter! De plekken op der neus lijken al een stuk minder, en degene die boven op der neus zat is weg.(misschien er af gevallen) Ook zijn haar keutels ineens een stuk groter, dus ik neem aan dat ze weer lekkerder in der velletje zit dan eerst. Vanochtend hebben we de 2de prik gehad en ze deed het super. Morgen krijgt ze de laatste prik en met een beetje geluk is het dan weg! En kunnen we binnekort een leuk vriendje uitzoeken Maar ik heb nog even een vraag, als ze volgend jaar weer geent moet worden, zou het kunnen dat ze dan weer syfilus krijgt of dat niet ?
Kim en Saar Geplaatst: 29 juni 2012 Auteur Geplaatst: 29 juni 2012 Weer even een update: de korsten zijn zo goed als weg! er zitten nog 2 kleine plekjes op der lip maar voor de rest is alles gelukkig weg. Ook haar vulva is weer mooi roze en klein De laatste prik deed mevrouw echt super! uit der kooitje bij de DA kwam ze voor me liggen en bleef ze ook liggen toen ze haar prikje kreeg. de Da zei dat ze goed hand tam was Ze keutelt nu lekker door de kamer alsof er niks gebeurt is! ook krijgt ze steeds meer karakter echt heerlijk om te zien! want mevrouw weet nu wat ze wil en vooral ook wat ze niet wil
Aniek Geplaatst: 30 juni 2012 Geplaatst: 30 juni 2012 Wat fijn zeg dat ze nu goed opknapt Super!Het is mogelijk dat ze bij verminderde weerstand inderdaad weer syfilis krijgt, maar daarom zou ik het niet laten om te enten syfilis is vrij makkelijk te genezen, myxomatose of vhs niet.
Kim en Saar Geplaatst: 30 juni 2012 Auteur Geplaatst: 30 juni 2012 Jaa echt hoor! ben er ook zoo blij mee! Okee , nou het scheeld over een jaar moet ze pas weer En nog een vraagje, als ze er een vriendje bij krijgt kan ze die dan ook besmetten met syfilis?
Aniek Geplaatst: 30 juni 2012 Geplaatst: 30 juni 2012 Ja, eigenlijk wel, omdat ze toch vaak tijdens het koppelen nog wat rijden en doen en hierdoor kan het wel overgebracht worden, maar zou voor mij geen reden zijn ze niet te koppelen. Het is niet direct iets heel ergs en prima te behandelen mocht het tot uiting komen.
Kim en Saar Geplaatst: 30 juni 2012 Auteur Geplaatst: 30 juni 2012 Oow zo bedoel ik het niet hoor! want ik heb al een prachte man voor haar gevonden! en over 2 weken komt hij bij ons wonen! maar ik bedoelde het meer dat ik het weet, dat mocht hij plekjes krijgen dan weet ik dat het Sylifis kan zijn
Kim en Saar Geplaatst: 3 juli 2012 Auteur Geplaatst: 3 juli 2012 Nou de laatste UPdate: Alles is weg! Der neusje is weer prachtig wit , en der vulva is weer mooi klein en roze! Na de laatste prik had mevrouw ineens geen zin meer in briks, en ook der groente had ze niet zoveel zin in! Dus weer in de stress! Maar gelukkig was dat zondag weer over en was der briksbakje mooi leeg en ook de groente waren op. Dus ze is weer helemaal de oude saar! ze is wel veel knuffeliger geworden! wat ik uiteraard helemaal nie erg vind!:whistle2:
Aanbevolen berichten