Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Oh jeetje :(

Ineens begonnen de konijnen ruzie te maken; echt vanuit het niets. Nu heb ik ze wel eens wat onenigheid zien hebben, dat Dotje even geen zin had dat Hummel tegen haar aan kwam liggen ofzo. Maar nu gingen ze echt los... Ze rolde compleet over de grond. De reden weet ik niet, de kat van de bovenburen was ontzettend aan het miauwen; misschien dat ze daar bang van waren ofzo?

Meteen heb ik ze uit elkaar gehaald, maar ik zag geen wondjes dus direct bij elkaar gezet. Meteen weer tegen elkaar aan gaan liggen,dus alles leek weer goed.. Een paar uur later zag ik ineens wel een wondje zitten. het bloedde niet (meer), maar het is een flinke jaap achter haar oor. Ongeveer 3cm lang.

Meteen naar de DA geweest, gelukkig was het niet zo diep dat het gehecht moet worden. Antibiotica prik gegeven en ik heb een zalfje 'cavasan' meegekregen dat ik 3x per dag moet druppelen op het wondje. Inmiddels heb ik ze wel weer bij elkaar gezet, en ik let goed op en ze zijn lief voor elkaar. Ik weet dat als ik ze uit elkaar haal dat ze elkaar ontzettend missen, en dat vind ik sneu.

Maar moet ik haar nog pijnstilling geven? Ze eet en keutelt wel, maar ze is niet helemaal lekker volgens mij. Maarja, jammer dat zo'n konijntje niet kan praten :(

Geplaatst:

Och vervelend he? Het ziet er ook zo heftig uit als ze samen vechten. Heeft de DA niets gezegd over pijnstilling geven? Je nijn is natuurlijk erg geschrokken en dan ook nog eens naar de DA dan zijn ze hier ook altijd wel even van slag hoor. Eten en keutelen is heel erg belangrijk en dat doet ze gelukkig goed als ik het zo lees.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .