divadomino Geplaatst: 28 mei 2012 Geplaatst: 28 mei 2012 Domino heeft sinds vandaag iets raars.ik pakte hem net op, en toen tijdens het ademen hoorde ik een soort van knorretje. en hij ademt ook langzamer dan normaal. ook zit er boven zijn neusje wat nattigheid.ik heb al gekeken of hij eet: biks heb ik nog niet zien eten, maar broccoli ging er gewoon goed in!ik vraag me af wat het is. kan het snot zijn?danku x.
divadomino Geplaatst: 29 mei 2012 Auteur Geplaatst: 29 mei 2012 vandaag weer ff gekeken, en het is echt doorzichtig vocht. zijn oogjes zijn goed en er is ook niets groen. nogsteeds eet hij goed.gewoon even langs de da gaan?
Nicky_the Geplaatst: 29 mei 2012 Geplaatst: 29 mei 2012 Ik zou wel langs de da gaan om het een en ander uit te sluiten.Staat hij buiten? Het is erg droog en stoffig de laatste dagen. Sproei zijn omgeving even onder met water. Wellicht heeft je konijn last van de stof/droogte.
divadomino Geplaatst: 29 mei 2012 Auteur Geplaatst: 29 mei 2012 Ja, da's wel slim. ga ik nu even doen. als er morgen nog geen verbetering is ga ik even naar de da. hij moet morgen toch heen voor castratie. Dankjewel, ik hou je op de hoogte!
Nicky_the Geplaatst: 29 mei 2012 Geplaatst: 29 mei 2012 Als hij er morgen nog last van heeft, zou ik wel met de da overleggen of dit wel het juiste moment is voor een castratie.. Ik ben er geen voorstander van om een ziek dier onnodig onder narcose te brengen (de castratie is niet spoedeisend, ga ik vanuit).
divadomino Geplaatst: 29 mei 2012 Auteur Geplaatst: 29 mei 2012 bij domino is het nu bijna weg opeens. maaar die andere (vrouwtje) heeft het nu ook, en zij heeft een nest van 7 kinderen. (ong. 4 1/2 weken). Eerst was het vrouwtje echt een dikkie, en nu kan ik ook haar ruggengraat voelen. maar dat kan ook liggen aan haar nest wat ze heeft. zowiezo ga ik morgen met de da bellen, en vragen wat nou het beste is, en evt. ook even langskomen met papa en mama konijn. de baby's hebben het allemaal niet, dus ik weet echt niet wat ik moet doen.... morgen gewoon even naar de da lijkt me het beste. maar myn moeder word al helemaal gek als ze het woord da hoort! ze denkt gelijk: oh mijn geld! want wij hebben best pech gehad met onze dieren .... Maar desnoods betaal ik het zelf van mijn zuurverdiende geld, want ik wil niet dat myn schatjes iets overkomt :(ik hou je op de hoogte. x
Nicky_the Geplaatst: 29 mei 2012 Geplaatst: 29 mei 2012 (aangepast) Het is afgelopen nacht ook vrij mistig (vochtig) geweest, dus zou goed kunnen dat hij last had van de stof. Ik ben hier nu dagelijks aan het broezen.Kan de da niet bij je thuis komen, dat geeft moeders minder stress..heb je pa en ma wel uit elkaar gehaald? 29 mei 2012 aangepast door Nicky_the
Aanbevolen berichten