manon24 Geplaatst: 27 mei 2012 Geplaatst: 27 mei 2012 haha het zijn hier allemaal studenten in het gebouw en de koelkasten waren inbegrepen in het huurcontract dus iedereen heeft zo'n wat kleine koelkast zonder vriesvak in zijn studio staan
Lonja Geplaatst: 27 mei 2012 Geplaatst: 27 mei 2012 Oh da's ook stom, juist als student heb je veel aan een vriezer qua kliekjes, een snelle makkelijke maaltijd en het spaart geld uit.Misschien werkt het ook wel een beetje als je hem in de koelkast legt, ik weet het niet.Met warm weer (ja het werkt dus alleen als het warm is) kan je zelf een vriezer maken met 2 bloempotten.Kijk maar: Of zoek eens op "zeer pot ".Hoe warmer het is hoe kouder het wordt in die pot. Maar die moet je dus wel pal in de zon zetten nu, anders bevriest het niet denk ik.
roosjerobijn Geplaatst: 29 mei 2012 Geplaatst: 29 mei 2012 Ik ben ook een beetje bang dat het TE koud is voor de nijnen!
Lonja Geplaatst: 29 mei 2012 Geplaatst: 29 mei 2012 Kijk eens aan de onderkant van je konijn. Heeee er zitten pootjes onder! Kunnen ze zo weglopen van de Icepad als ze het te koud vinden, da's nog eens handig
ShinLi Geplaatst: 30 mei 2012 Geplaatst: 30 mei 2012 ach de temperaturen zijn voor de konijnen nu alweer een stuk aangenamer. Op dit moment is het zo'n 13 graden en zonnetje komt er net wat bij. Heb ook zo de parasol op staan mocht dat nodig zijn. Dan van natte zand vind ik ook een goede tip, alleen mijn konijnen gebruiken het zand dan altijd ook als wc .
JoBoris76 Geplaatst: 30 mei 2012 Geplaatst: 30 mei 2012 @Manon24: Je zou de oortjes nog nat kunnen maken met lauw water. Dan koelen ze ook af.
manon24 Geplaatst: 30 mei 2012 Geplaatst: 30 mei 2012 @Manon24: Je zou de oortjes nog nat kunnen maken met lauw water. Dan koelen ze ook af.daar had ik nog niet aan gedacht! maar ik heb een oplossing gevonden voor de warmte . ik heb zo'n dekentje gevonden, eigenlijk bedoelt voor honden met een speciaal product erin dat je in het water moet zetten en dan absorbeert dat deken het water, dan een paar uur laten drogen en in de koelkast zetten om het extra fris te maken en dat deken zou zo'n 3 a 5 dagen koud moeten aanvoelen. nu om te voorkomen dat ze het open bijten, met de vloeistof die er in zit mogen ze het voorlopig enkel gebruiken onder toezicht. ze hebben 2 matjes in de ren en daar doen ze niets mee (bijten, of krabben). dat dekentje is al dubbelgevoerd en heel stevig maar voor de zekerheid gaat mijn mama er nog een dubbel laagje op vastnaaien, gewoon voor de zekerheid . ze liggen er nu al de hele namiddag op en genieten er echt van, Amber durft wel eens te graven dus vanavond neem ik dat mee naar huis zodat mama dat in orde maakt. wel niet goedkoop, 20 euro voor zo'n klein lapje. nu ja hadden ze het niet gebruikt was het voor de hond van mijn vriend geweest, die heeft nu pech
Aanbevolen berichten