ShinLi Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Ik heb alle nijnen vandaag buiten gezet op een gegeven moment. Gwyn en Freya rond 11 uur al, was zo warm in het hok, en Cooper en Li na ik klaar was met werk. Het was buiten toch beter uit te houden dan binne door het zuchtje wind, en gelukkig hebben we al snel de schaduw in de achtertuin. Helaas begon het rond 9 uur wat te regenen hier, dus de 4 toch maar weer naar binnen gedaan. gelukkig al wat afgekoeld door wat wind wat er stond bij de buien . En m'n aquariums beginnen ook al te warm te worden :(
Stamper2011 Geplaatst: 24 mei 2012 Geplaatst: 24 mei 2012 Sinds het zo warm is, proberen mijn konijnen steeds een gat te graven in ons laminaat. Misschien dat ze een hol willen graven in de hoop daar verkoeling te vinden? Ik heb geen idee. Ik hoop in elk geval voor ze dat het in huis snel weer wat aangenamer word.
Nicky_the Geplaatst: 24 mei 2012 Geplaatst: 24 mei 2012 Zou je een snuggle safe ook kunnen gebruiken voor koud water?Nee, die zijn alleen voor in de magnetron, kan je niet invriezen.
pluis04 Geplaatst: 24 mei 2012 Geplaatst: 24 mei 2012 hier vonden ze het vandaag ook echt te warm ze hebben de hele dag stil gelegen er begint nu weer wat leven in hun terug te komen.
belleke Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 Ze liggen steeds tegen elkaar aan maar als ik er iets koels bijleg dan gaan ze ergens ander liggen. hahaha eerst die snuggelesafe waar ze niets van wilde weten en nu die icepads.Maar goed voor mijn gevoel is het goed.KNuffels Belleke
roosjerobijn Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 Kan je die Ice Pods ook gebruiken zonder hoesje of zijn ze dan TE koud?Ze hebben hier allebei gevoelige darmpjes....Maar volgens mij slopen hier direct de hoes.
Nicky_the Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 Kan je die Ice Pods ook gebruiken zonder hoesje of zijn ze dan TE koud?Ze hebben hier allebei gevoelige darmpjes....Maar volgens mij slopen hier direct de hoes.Ja, dat kan. Ik spoel ze vanuit de vriezer altijd even om en dan leg ik ze neer.
Elvje Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 Hier worden de icepods ook zonder hoes gebruikt, hun vacht werkt voor een stuk isolerend natuurlijk. Als je 'm zelf vast houdt, blijf je er bijv. ook niet aan vast plakken.
jrjsieben Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 Hier ook ice pads zonder hoesEn ze gaan er nog niet bijliggen wel tegen elkaar aan :he:
loesje24 Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 vandaag de ice pods binnen gekregen! Ze vinden hem super interessant en muts ligt er lekker naast nu, ( ja tis nog steeds lekker warm bij mij binnen pfff)
loesje24 Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 Ff een foto ervan, ben zo blij dat ik ze aangeschaft heb, ze gaan er steeds omheen liggen!
pluis04 Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 leuke foto ik zat er ook aan te denken om er 1 te gaan halen maar ben bang dat die van mijn eigenwijs zijn en het niet zullen gebruikenaangezien ze overdag nu met drieen in een nachthok gaan liggen tegen elkaar aan met deze warmte
loesje24 Geplaatst: 25 mei 2012 Geplaatst: 25 mei 2012 ik was er eerst ook bang voor, alles wat ik voor hun haal qua speeltjes vinden ze niks aan, maar dit is toch een super koop geweest!
brenniiej Geplaatst: 26 mei 2012 Geplaatst: 26 mei 2012 Ik heb Ze ook binnen gekregen ga er zo 1 in leggen ben benieuwd
belleke Geplaatst: 26 mei 2012 Geplaatst: 26 mei 2012 leuke foto ik zat er ook aan te denken om er 1 te gaan halen maar ben bang dat die van mijn eigenwijs zijn en het niet zullen gebruikenaangezien ze overdag nu met drieen in een nachthok gaan liggen tegen elkaar aan met deze warmteHier is het net zo hoor. Twee van die dingen gekocht en niet interessant. Probeer eerst eens een fles of ze daar iets mee doen anders is het zonde van je geld.Als je in de buurt woont kun je die van mij wel uitproberen voordat je ze koopt.Knuffels Belleke
loesje24 Geplaatst: 26 mei 2012 Geplaatst: 26 mei 2012 Muts (FH) lag er vanmiddag met haar buik op, je zag de hele ice pod niet meer :mdr:, misschien toch nog 2 extra aanschaffen anders kan ukkie er geen gebruik van maken
Elvje Geplaatst: 26 mei 2012 Geplaatst: 26 mei 2012 Hier is het net zo hoor. Twee van die dingen gekocht en niet interessant. Probeer eerst eens een fles of ze daar iets mee doen anders is het zonde van je geld.Dat is niet waar... Een fles kun je absoluut NIET vergelijken met een icepod. Mijn konijnen vonden een bevroren fles ook niets, maar de icepod is met enthousiasme onthaald. Op een icepod kun je tenminste overheen hangen, op liggen, naast liggen, op zitten, pootjes afkoelen... enzovoorts. Zo'n ellendige fles kun je hooguit tegen aan liggen en dan hopen dat 'ie niet wegrolt.
Yls Geplaatst: 26 mei 2012 Geplaatst: 26 mei 2012 Dat van dat natte zand vind ik ook wel een goed idee. Ik heb altijd het idee als je zo'n flesje bevroren water neer legt, dat dat te koud is. Een te groot verschil. Dat zand ik ga morgen proberen.
Yls Geplaatst: 26 mei 2012 Geplaatst: 26 mei 2012 . En m'n aquariums beginnen ook al te warm te worden :(Dat had ik met mn baardagamen. Normaal hoort dat terrarium zo'n 30 - 35 graden te zijn. Gisterochtend, rond 10 uur, was het er al 50 graden. :surprised: En ik kreeg het er niet afgekoeld. Dus heb toen maar die beesten er uit gehaald en in een waterbak gezet. Vonden ze erg lekker.
El Cid Geplaatst: 26 mei 2012 Geplaatst: 26 mei 2012 Een ren op de koele tegels is hier de oplossing. @Yls: 50 graden, lieve help wat heet, gelukkig kon je je draakjes (een vriendin van me noemt haar agamen zo) op tijd afkoelen in de waterbak.
Yls Geplaatst: 26 mei 2012 Geplaatst: 26 mei 2012 In het engels heten ze ook Bearded Dragons. Gelukkig waren ze nog niet gekookt.
Bunnybunnybunny Geplaatst: 26 mei 2012 Geplaatst: 26 mei 2012 Iemand die hier weet of dat komijnen met warm weer minder snel eten. Normaal krijgt hij rond half 5 s middags zijn eten en is dat om half 9 s avonds op maar nu is dat pas rond half 11. iemand die weet of dat het met het weer te maken heeft. Hij ligt bijna de hele dag lang uit in zijn hok.
Yls Geplaatst: 26 mei 2012 Geplaatst: 26 mei 2012 Die van mij eten ook minder. Ik denk dat het idd aan het weer ligt.
manon24 Geplaatst: 27 mei 2012 Geplaatst: 27 mei 2012 wat doe je eigenlijk als je enkel een koelkast hebt maar geen diepvries?mijn konijnen zitten op tegels in een ren maar het is hier nog altijd heel warm en ik zie dat ze er toch wel wat moeite mee hebben.had ik een diepvries gehad zou ik me meteen zo'n icepod hebben aangeschaft maar nu gaat dat niet, ook een fles met bevroren water gaat niet dus veel kan ik niet echt doen heb ik het gevoel.iemand tips voor mensen zonder diepvries en konijnen die het veel te warm hebben ?
Aanbevolen berichten