sjaak en floortje Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 (aangepast) Jopper is niet fit. Hij zit veel boven in het hok terwijl zijn vriendin Floortje beneden al het hooi op eet. Hij eet verder goed. Ook hooi eet hij veel, het is niet aan te slepen. Brokken valt hij goed op aan. Zijn keutels zijn veranderd. Ik zag het gisteren, en vandaag is het weer zo. Even wat foto's voor de duidelijkheid:Zoals je op de foto's ziet zijn de keutels veel groter, natter en niet meer rond. Ter vergelijk heb ik er keutels van Floortje bij gelegd. Hij heeft gisteren geen groenten gehad, maar dat heeft niet geholpen. Wat kan ik hier aan doen? Of maakt het niet uit? (en owja, die wc word 2 keer per dag geleegd, en dan is het nog zo'n bende...) 22 mei 2012 aangepast door sjaak en floortje
Elvje Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Is Jopper in de rui? Hier krijgen keutels ook vreemde vormen als ze teveel haar binnen krijgen.Verder ben ik geen keutel expert
JoBoris76 Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Dit kan een beginnende verstopping zijn of wormpjes. Ovale keutels zijn daar vaak een teken van maar ook kleiner wordende keutels. Is je konijn in de rui?? Juist dan hebben ze veel nodig en groenten. Ik laat de groenten voor mijn Binky altijd nat want hij is erg gevoelig voor verstoppingen helaas. Vind je misschien ook kettingkeutels?
sjaak en floortje Geplaatst: 22 mei 2012 Auteur Geplaatst: 22 mei 2012 Wat bedoel je met kettingkeutels, JoBoris?Hij is wel in de rui ja, maar niet zo dat de haren in het rond vliegen.
JoBoris76 Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Dat zijn keutels die aan elkaar zitten met haar. Je hebt dus een keutel, dan een sliertje haar en gelijk er aan vast weer een keutel. Je kunt vast wel afbeeldingen vinden hier op het forum en hier staat ook een afbeelding: http://www.dierenforum.nl/forum/website.php?page_id=23&web_id=874 Iets naar onderen scrollen.
sjaak en floortje Geplaatst: 22 mei 2012 Auteur Geplaatst: 22 mei 2012 Nee, die heb ik niet gevonden nee. Alleen die ovale, natte keutels
Aanbevolen berichten