sarahmetnijntje Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 Dit is het oog van mijn teddy widder rammetje.Ik ontdekte de dag nadat ik hem gekocht heb dat hij iets had, de fokster zei dat ze het niet had gezien, hoewel ze hem had gekamd voor ik hem ging halen.Ondertussen woont hij 6 weken bij mij en ik verzorg het elke dag, maar wordt dit ooit goed?Ik bedoel, gaat hij ooit een normaal oog hebben?De eerste dag kwam er wit pus uit het bovense ooglid. Dit is een foto van toennu zit de pus in het hoekje
breezer Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 ben je er al mee na een dierenarts geweest? ik weet niet wat het is, maar vind het er niet goed uitzien, als ik jou was zo ik na een dierenarts gaan, kunnen ze kijken wat het is, en wat ze eraan kunnen doen,
elnienkjo Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 Heeft hij naar binnen krullende oogleden? Ik kan me niet voorstellen dat de fokker dit niet heeft gezien, maar hier zul je echt mee naar de dierenarts moeten gaan.
Mill Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 Ik zou naar de da gaan , dan krijg je waarschijnlijk een oogzalfje mee. Ik denk dat het een ontsteking is en dat daarom de oogleden opgezwollen zijn. Verder kun je ervoor zorgen dat zijn oogje niet dicht gaat plakken, als dit wel gebeurd water koken, af laten koelen en dan het oogje met een wattestokje schoonmaken maar niet de oogleden van elkaar opentrekken (dit kan pijnlijk zijn)
Aanbevolen berichten