Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Goedenavond,

Ik kan het niet goed vinden op internet,

mijn buurvrouw en ik hebben allebei een nijn.

Mijn nijn (rammetje heet Stampertje) en haar nijn (Snoopy dametje) zitten allebei alleen.

Die van de buuf omdat het maatje is overleden, die van mij omdat die nog niet geholpen is.

Nu is Snoopy wel geholpen en hebben we gekoppeld omdat we in overleg besloten hebben beide konijnen bij ons te huizvesten. De koppeling ging super maar Stampertje blijft rijden en dit vind Snoopy niet zo leuk. Nu willen we stampertje dus ook laten helpen maar ik vroeg me af hoe lang of snel het duurt voordat stampertje minder gaat rijden of niet meer????

Weten jullie daar wel meer van?

Groetjes Janneke

aangepast door Janneke Ladan
Geplaatst: (aangepast)

We zouden dit graag willen weten om ze dan zo snel mogelijk te kunnen koppelen maar niet meer uit elkaar hoeven te halen, Snoopy zit nu weer in haar eigen hok. Omdat we het zielig vonden, het zijn trouwens 2 dwergkonijntjes. Ze vinden elkaar echt heel leuk en lief....

Stampertje met onze zoon en buurmeisje

oqi13l.jpg

aangepast door Janneke Ladan
Geplaatst:

dus na 2 weken is zijn hormoonhuishouding al een stuk minder?

Het is een buitenkonijn, moet hij na de castratie cht een paar dagen naar binnen voor de genezing? (ergens gelezen)

Vind t een beetje zielig aangezien de lucht in ons huis heel droog is en vrij warm....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .