Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het viel me vandaag ineens op dat Bink zijn linker achterpootje wat minder gebruikt. Of althans, zo lijkt het.. Bij het hupsen trekt ie m af en toe wat op lijkt het.

Voor zover ik weet heeft ie geen val gemaakt, al rent ie af en toe wel alle kanten op. Ik kan ook geen verdikkingen of wondjes ontdekken, heb m nog niet opgetild omdat ik m als ik alleen ben niet houd (hij is te wild dan) hij maakt geen rare geluiden, eet en drinkt goed.. Hij staat er wel gewoon rechtop op zeg maar, en zit er ook op tis echt alleen af en toe het pootje optrekken.

Hij loopt in een plastic kooi met een klein beetje hennepvezel en in de ren op laminaat. Zou t allemaal misschien te glad voor m zijn? Ondanks dat ik me niet voor kan stellen dat t iets ergs is, maak ik me toch een beetje druk..

Geplaatst:

Vanmiddag gedaan met een vriendin. Toen ik het haar vertelde wilde ze meteen even kijken, ze heeft een dierkundige opleiding gedaan en vorige week toevallig een konijntje gezien met een gebroken pootje. Ze dacht niet dat t gebroken is, tis inderdaad niet dik en houdt m niet slap ofzo. Leek wel wat stijf. Ik bel denk ik morgen voor de zekerheid de dierenarts nog wel even

Geplaatst:

Inmiddels de dierenarts gebeld. Mijn eigen had toevallig weekenddienst. Ik moet t even in de gaten houden vannacht en morgen, en anders even langskomen.

Bink is ook ineens niet meer zindelijk! Kan dat ermee te maken hebben..?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .