Ga naar inhoud

Fo en Puk


NaOomkuuHh

Aanbevolen berichten

Fo heeft al heel lang last van haar oogje. Er komt witte prut uit. Ik ben er al mee naar de DA geweest vorig jaar. We hebben toen oogzalf mee gekregen. Het helpt wel, maar het komt steeds opnieuw. Ik denk zelf dat het komt doordat ze een kleurdwergje is, kleurdwergen hebben wel vaker last van traanogen toch, doordat ze een te kleine kop hebben?? Wat kan ik hier aan doen? (behalve oog eruit halen.) Gewoon oog blijven schoon maken met afgekoeld kokend water en oogzalf? Fo vind dat helemaal niet fijn, ze is steeds op haar hoede als ik kom omdat ze bang is dat ik haar pak.

Kan het oogje ooit over gaan??

Dan heb ik nog een vraagje. Puk is een beetje dun. Dat komt denk ik doordat ze niet zo veel biks eet. Als ik biks geef begint ze wel te eten, maar na een paar minuten gaat ze liever verder huppelen. Ik strooi de HF al door de ren heen, maar ze eet nog te weinig. Ze eet wel heel veel hooi, het beste van alle 4! :yes: Is het dan erg dat ze niet zo veel HF eet??

Puk is een kleurdwerg van net een jaar oud. Ze weegt ongeveer 850 gram. Lijkt me wel heel weinig...

Ze is verder helemaal gezond, en is heel druk!^^ (nog een rede misschien waarom ze zo dun is.)

aangepast door NaOomkuuHh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .