Yls Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Goed om te lezen dat het met een aantal konijnen al weer beter gaat. Als het idd zo in de bijsluiter staat, dan zal het geen groot risico zijn.Hopelijk zullen de andere konijnen ook weer beter worden.
Lonja Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Nee dat wist ik ook wel ;-).Maar cupido had de bultjes zelfs op plekken die geheel behaard waren, en merkte je alleen op met aaien en onderzoek.Kan op zich wel want er staat "met name op de haarloze delen" dus dat sluit zeker niet uit dat ze ook op behaarde delen voor kunnen komen, alleen minder vaak.
moniquexxx0 Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Goed dat ik dit lees. Gisteren ook al mijn konijnen laten enten (30) en toen ik gisteravond ging voeren was er 1 met een rood prut oog. Ik zal het in de gaten houden en melden bij de dierenarts.
rabbitmams_miriam Geplaatst: 9 mei 2012 Auteur Geplaatst: 9 mei 2012 Goed dat ik dit lees. Gisteren ook al mijn konijnen laten enten (30) en toen ik gisteravond ging voeren was er 1 met een rood prut oog. Ik zal het in de gaten houden en melden bij de dierenarts.Kijk, ben blij dat ik dit topic geopend heb, want op deze manier worden mensen allerter op bijwerkingen en krijgen dierenartsen meer terugkoppelingen :mdr:.Maar uhh heb jij 30 konijntjes?? :bounce:
moniquexxx0 Geplaatst: 10 mei 2012 Geplaatst: 10 mei 2012 Jazeker, gezellige boel hier! Ik ben een echte konijnenmoeder
rabbitmams_miriam Geplaatst: 10 mei 2012 Auteur Geplaatst: 10 mei 2012 haha heerlijk lijkt me dat zo`n grote groep nijntjes. En dan kijken ze al raar in mijn omgeving als ik er "slechts" 7 heb :whistle2:
Aanbevolen berichten