Noontjje Geplaatst: 25 april 2012 Geplaatst: 25 april 2012 Zijn de Bach rescue remedy druppels ook geschikt voor het toedienen bij konijnen?In welke vorm moet ik dit toedienen, direct op de tong of mengen in het water.
Soon Geplaatst: 25 april 2012 Geplaatst: 25 april 2012 Ik weet dat er ooit eens een artikel over was, misschien ff zoeken met de zoekmachine??
Loesss Geplaatst: 25 april 2012 Geplaatst: 25 april 2012 Ik weet dat het vaker gebruikt wordt bij konijnen. Mij lijkt het niet echt handig om het toe te dienen via het water.Dan duurt het zo lang voordat het op is. Weet wel dat je het in Heerlen gewoon bij De Tuinen kunt kopen in het Coriocenter .Misschien dat je het ook op iets lekkers kunt doen. Om het echt in het bekje te spuiten is meestal niet zo leuk voor konijnen.Ik zou alleen niet durven zeggen hoeveel je van zoiets moet gebruiken.
belleke Geplaatst: 25 april 2012 Geplaatst: 25 april 2012 Ik spuit een heel klein beetje op de neusjes voordat ze naar de dierenarts gaan. Het werkt rustgevend. Doe het ook bij de hond bij vuurwerk of als ik zelf ergens tegenop zie gebruik ik het zelf.Succes ermee knuffels Belleke .
Noontjje Geplaatst: 25 april 2012 Auteur Geplaatst: 25 april 2012 Ik heb ze beide twee kleine druppels gegeven.
Soon Geplaatst: 25 april 2012 Geplaatst: 25 april 2012 Volgens mij wordt het wel eens in de oren gewreven.Merk je al wat??
Noontjje Geplaatst: 25 april 2012 Auteur Geplaatst: 25 april 2012 Je hebt dat spul in verschillende varianten:- druppels- zalf - sprayIk heb de druppels gehaald, op advies van de opvang.Die druppels heb ik hen ieder twee van gegeven, rond 14 uur.Dat spul moet vrij snel werken.Ze hebben de hele middag op de badkamer gebivakkeerd (zitten ze nu nog).Nina de voedster hapt geregeld nog naar Bobby de ex-ram.Bobby is niet assertief en laat zich alles gevallen.Hij hupt dan weg en gaat even later weer bij Nina kijken en dan herhaalt het hele verhaal zich weer opnieuw.Nina hapt, haalt uit, gromt en bromt naar Bobby.Naar mijn man en mij doet ze dit niet en laat ze zich zelfs aaien.
michaela23 Geplaatst: 26 april 2012 Geplaatst: 26 april 2012 Als je meer wilt weten over Bach, zou je eens een PB"tje naar Madammie kunnen sturen, zij weet daar wel veel van af. Ik heb dat ook eens gegeven aan mijn konijn, en ik gaf het in het water.
Aanbevolen berichten