Soon Geplaatst: 24 april 2012 Geplaatst: 24 april 2012 Nou zojuist met Polo naar de dierenarts gegaan. Dit weekend had hij last van een verstopping, die lijkt zo goed als verholpen. Buikje voelt iig goed aan, en hij keutelt weer wat. Alleen at hij zo weinig en langzaam. Hij was ook veel stiller dan gewoonlijk. Hij moest blijven en ze gaan zo onder narcose naar de kiezen kijken hij heeft ws haken. De dierenarts zag ook nog dat zijn kin bij zijn nek helemaal nat was. Misschien wel van de medicatie en water wat ik hem met een spuitje gaf, maar misschien ook wel door kwijlen.Pffff ik hoop maar dat alles goed gaat, en ik hem vanavond weer gezond en wel mag ophalen. Om 16.00 mag ik bellen!!Duimen jullie mee?
rabbitmams_miriam Geplaatst: 24 april 2012 Geplaatst: 24 april 2012 Ik duim zeker mee. Laten we hopen dat het allemaal mee zal vallen!!
Soon Geplaatst: 24 april 2012 Auteur Geplaatst: 24 april 2012 Nou ik ben zojuist weer thuisgekomen met Polo. Hij heeft de narcose goed doorstaan gelukkig. Er zijn geen haken gevonden gelukkig! Waarschijnlijk heeft hij toch nog last van zijn buik. Dus voorlopig nog even door met carprofen/cisaral/ananassap/infacol en buikmassages. Zijn buik voelde wel goed. Hij heeft daar een paar hapjes witlof op en wat SS. Hij zit nu heel beduusd in een hoekje van zijn hok. Ik laat hem nu even bijkomen, straks ga ik weer bij hem kijken en medicijnen geven.Pfiewwww 108 euro voor een consult en ingreep en een nieuw flesje cisaral, duur consultje
Soon Geplaatst: 24 april 2012 Auteur Geplaatst: 24 april 2012 De DA vond het trouwens wel raar dat ik al die medicatie in huis had, ze vroeg hoe ik eraan gekomen was. Ik heb altijd noodmedicatie in huis besteld op internet. Inmiddels weet ik een verstopping en gas goed te herkennen, en weet ook hoe ik moet behandelen, scheelt weer een duur consult DA. En als ik het echt niet vertrouw ga ik toch wel langs. Ze vond het maar vreemd geloof ik....
Aanbevolen berichten