TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 ze lag lekker warm in de couveuse , en ik mocht haar wel ophalen
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 ze is thuis , ze lag prinsjeheerlijk bij de DA. ze heeft al wat aan de peterselie gesnuffeld en Dobby vindt het heel gek. vergeleken met Utopia is het een kleine wond , zal ze goed in de gaten houden en ze nog vanalles lekkers geven
Jeannine Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Fijn dat ze weer thuis is. En nu maar lekker snel opknappen!
Noontjje Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Fijn dat alles goed is gegaan en de dame weer lekker thuis is bij haar ventje!Beterschap en snel opknappen!
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 Dobby zit in 1 hoek en Nynke al wassend in de ander , zal door het DA luchtje komen. en nieuwe omgeving etc , over een uur of eerder weer even checken
jrjsieben Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Nou lekker thuisEn nu maar snel opknappen
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 als ze beiden eten willen , die boeven eten beiden de hele dag al niet *zucht*. heb een spuit voor de wortelprut vergeten eens denken hoe ik het er dan in zou kunnen krijgen , Nynke trilde wat dus haar oude babykruik ligt er in al sloopt Dobby de onderhandoek ook al
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 Dobby is gezwikt voor konijnensnoepjes super slecht maar super lekker , Nynke zit wat ze zal nog wel wat beduusd zijn
PaulaW Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 likt ze het niet van een lepel of schoteltjefijn dat alles goed is gegaan
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 ja idd ogen half dicht , Dobby kaant nu als een gek hij herkent haar weer , en zit aan haar zijde te brommen dat ik afstand moet nemen
Noontjje Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Laat ze maar beide even bijkomen van deze dag.
pluis04 Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 fijn dat het goed is gegaan mischien wil ze het inderdaad van een lepeltje af likken.
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 Ze is bang voor me , maar heb mijn laptop boven gezet met webcam aan. Heb op de beelden madam al wat zien eten gras en peterselie
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 24 april 2012 Auteur Geplaatst: 24 april 2012 Is het weer ochtend , Dob doet het prima. Nynke lijkt gewoon pijn te hebben , zag ik ook op de beelden. Liggen harde keutels denk van Dob , heb ze weer peterselie gegeven vindt Nynke heerlijk. De wond kijk ik zo naam
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 24 april 2012 Auteur Geplaatst: 24 april 2012 Niet meegekregen , ze eet wel als ik het voor haar leg. Durf haar niet te pakken om te kijken, ze gromt als een gek zal zo even bellen naar da heb alleen geen fiets aangezien die in heerenveen staat ,dat wordt een uurtje wachten op mijn moeder.
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 24 april 2012 Auteur Geplaatst: 24 april 2012 zo ze krijgt streken , ze sleept met de handdoek om peterselie te vinden. brokjes hoeft ze nog niet , maar zal zo nog even in de tuin plukken. als het maar bewegen blijft , lagen ladingen met keutels vanochtend dus ik houd de moed omhoog
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 24 april 2012 Auteur Geplaatst: 24 april 2012 ben ik ook super blij mee , beter dan ze in haar hoekje wat ligt te grommen. op het laatste filmpje gisteravond lag ze super schattig , zal zo kijken of ik ze nog wat kan bedienen. wond ziet er btw rustig uit , ik zie op het oog geen hechtingen ofzo en het is echt ienie mini klein sneetje
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 25 april 2012 Auteur Geplaatst: 25 april 2012 ik zal mijn moeder even bellen , ben weer thuis
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 26 april 2012 Auteur Geplaatst: 26 april 2012 Volgens mijn moeder eet ze prima , ze probeert al te ontsnappen . maandag een kleine ren eromheen en rustig de poten wat strekken
Reusje Geplaatst: 26 april 2012 Geplaatst: 26 april 2012 Dat gaat super. Geeft ook wel een gerust gevoel als ze zo al eens wat deugniet is.
Aanbevolen berichten