Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

ze is thuis :P , ze lag prinsjeheerlijk bij de DA. ze heeft al wat aan de peterselie gesnuffeld en Dobby vindt het heel gek. vergeleken met Utopia is het een kleine wond , zal ze goed in de gaten houden en ze nog vanalles lekkers geven :P

Geplaatst:

als ze beiden eten willen , die boeven eten beiden de hele dag al niet *zucht*. heb een spuit voor de wortelprut vergeten eens denken hoe ik het er dan in zou kunnen krijgen , Nynke trilde wat dus haar oude babykruik ligt er in :P al sloopt Dobby de onderhandoek ook al

Geplaatst:

Niet meegekregen , ze eet wel als ik het voor haar leg. Durf haar niet te pakken om te kijken, ze gromt als een gek :P zal zo even bellen naar da heb alleen geen fiets aangezien die in heerenveen staat ,dat wordt een uurtje wachten op mijn moeder.

Geplaatst:

zo ze krijgt streken :P , ze sleept met de handdoek om peterselie te vinden. brokjes hoeft ze nog niet , maar zal zo nog even in de tuin plukken. als het maar bewegen blijft , lagen ladingen met keutels vanochtend dus ik houd de moed omhoog :)

Geplaatst:

ben ik ook super blij mee , beter dan ze in haar hoekje wat ligt te grommen. op het laatste filmpje gisteravond lag ze super schattig :P , zal zo kijken of ik ze nog wat kan bedienen. wond ziet er btw rustig uit , ik zie op het oog geen hechtingen ofzo en het is echt ienie mini klein sneetje

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .