TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 Pff morgen is het eindelijk zover , Nynke wordt gecastreerd! Vindt het eng en spannend , alle worst case scenario,s spoken door mijn hoofd. Hopelijk is ze sterk genoeg , en wordt ze wakker... :( Heb de kooi klaar staan , morgen shoppen om lekkers om mijn hoofd leeg te maken. Heb ook nog geen plan voor Dobby , en ze kunnen niet zonder elkaar. Pff super spannend! , nog 24 uur en dan is ze hopelijk wakker en eet ze :( nog 11 uur tot ze aan de beurt is...
Reusje Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 Ik denk dat je best toch niet teveel gaat stressen want dan heeft ze zeker niks aan jou.Gewoon aan het beste denken en....een kaarsje laten branden.Werkt altijd .
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 22 april 2012 Auteur Geplaatst: 22 april 2012 Ken haar al sinds ze 2 weken is , bij mijn andere voedster had ik geen problemen ermee. En ze is gewoon zeer speciaal voor me , en ze is pas 11 maanden. Pff
Reusje Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 Ocharme je bent echt van de kaart hé. Ik wou dat we je met z'n allen een knuffel konden geven. Dat heb je hard nodig.Het komt wel goed. Je kleine meid even afgeven en daarna kan ze aan een leuk deel van haar leven beginnen zonder hormonale stoornissen.
PaulaW Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 gompie is ook morgen de klos maar ben niet bang dat ze niet wakker wordkomt allemaal goed joh volgende week om deze tijd hebben we het ertgste weer gehadgompie is 13 maanden en ik heb haar vanaf dat ze 2 dagen oud wasik hoor wel hoe het morgen met jou nijn is gegaansterkte ermee
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 22 april 2012 Auteur Geplaatst: 22 april 2012 Pff die heb je al veel langer , ze hebben al eens geknokt voor het leven dan doen we ze dit aan . Maar jij ook succes morgen!Heb ze wat lekkers gegeven , Dobby is weer lekker geplukt zeg... Ik probeer de positieve kant te bekijken , geen beplukte Dobby meer. Geen gesproei , geen nestjes maken. Hopelijk slaap ik vannacht...
PaulaW Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 inderdaad geen gerij en geen gesproei en geen knokpartijen meermaar eerst moeten we ze er weer bovenop helpenen dan kunnen ze hopelijk weer altijd samen zijn
Reusje Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 Joepie ik hoor 2 (wat ongeruste ) meisjes elkaar gerust maken.het wordt een woelige nacht vrees ik .....
PaulaW Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 ja misschien heb je gelijjk dat we elkaar geruststellen:mdr:
Reusje Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 En er is al 1 tje denk ik haar bedje gaan opzoeken. Ik hoop echt voot jullie dat je toch wat kan slapen want het kan morgen nog een lange dag worden.Succes allebei ik denk morgen aan iedereen die voor zijn konijntje bij de dierenarts zit.
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 22 april 2012 Auteur Geplaatst: 22 april 2012 Ik ga nu , mijn moeder brengt haar om half 9 weg. Hopelijk slaap ik wat ....
Gijssie Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 Heel veel succes morgen. Deze stress had ik maandag ook toen mijn meisje gecastreerd werd. En achteraf is het best meegevallen.Ik ga voor jullie meeduimen dat het goed gaat.
michaela23 Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Ik wens jou ook heel veel succes en sterkte vandaag. Het komt wel goed.
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 Heb haar een dikke knuffel gegeven , ze was lekker aan het brommen. Nu is het wachten....
PaulaW Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 en het wachten duurt lang heik kan om 1 uur bellen hoe het gegaan isjij ook
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 Ik kan haar tussen 4 en 5 halen , spannend! Zal om peterselie gaan , en misschien iets van een wortelpapje? Dobby zit eenzaam buiten , hij begrijpt er niks van...
PaulaW Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 o dat duurt nog lang he maar mag je niet bellen tussendoorik mag haar ook pas na vijf uur halenik heb ook wortelhapje voor de zekerheiden dwangvoer en alle groenten die ze lekker vind
pluis04 Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 ik zou ook gewoon zelf bellen hoor dan weet je al wat
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 ga idd over een uur gewoon bellen , ze heeft vannacht nog een nest gemaakt dus in totaal 4x schijnzwanger geweest arm ding.en Dobby wil niet eten hij mist Nynke te erg
Noontjje Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Spannend, maar maak je niet te druk. Ze is in goede handen. En dadelijk gewoon bellen!
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 ja zal zo even bellen , even wat wortelpapje gehaald en peterselie. verder moet het wel lukken , Dobby is echt niet zichzelf ligt maar wat en wil niks eten. daarom wou ik ze ook niet uit elkaar halen arme ziel , zal hem nu even wat verwennen
pluis04 Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 en heb je al gebeld zal vast wel goed zijn gegaan anders hadden ze al wel gebeld neem ik aan.
Aanbevolen berichten