Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 228
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

wat niet heeft??

Want deze topic gaat eigenlijk over wormen en nu gaat het over naar maden.

het word een beetje ingewikkeld vind ik. Kan er geen apart topic gemaakt worden over maden?? en deze houden voor wormen? zodat nu deze berichten over maden verhuist naar maden topic.

want straks komt er iemand hier die voor zijn doen een belangrijk vraag heeft over wormen, maar word er alleen gepraat over maden, dus... word wormen overheen gelezen terwijl het een worm topic is.

Snappen jullie een beetje wat ik bedoel ??

Dank je wel

Geplaatst:

Want bv aan komende week moet ik ze weer wormmiddel geven, en als er op deze topic gereageerd word denk ik: heey er is wat gezegt over de wormen ff kijken.

Nee.... het gaat over maden !!

snap je?

Geplaatst:

denk dat t inmiddels wel duidelijk is ja.... hier in ieder geval beiden niet duss; gƩƩn wormen Ʃn gƩƩn maden. net uitgebreide drollie check gedaan en hokken check!

succes

Geplaatst:

ja maar weet je wat het rare van is??

Ik heb ook nooit iets gezien, tot ik ze een wormmiddel gaf toen kwamen ze ook. Volgens mij had je als ik het goed las ook wormen die erin blijven en eruit komen als je er iets voor geeft

Geplaatst:

bij mij hebben ze stronghold gehad...omdat Boris (pup) vlooien had.... dus de nijnen ook stronghold...gelukkig geen wormen gezien... want stronghold is dus en tegen vlooien enzo...maar ook wormen. alleen niet tegen lintwormen... moet ik de nijntjes daarvoor nog iets apart geven?

Geplaatst:

ik had ze eergisteren gegeven omdat na hun laatste behandeling goed uit kwam(geen wormen) wou ik voor de zekerheid nog 1x geven en nu hebben ze het dus nog steeds niet. Ben echt blij

maar ik ga maandag wel voor de vlooien geval kopen, maar voor de konijnen is het stronghold voor kittens??? !!!!!!!!!!!!

Mijn katten hebben geen vlooien terwijl ze toch buiten in de tuin spelen, ben echt blij maar je weet maar nooit snap je?

Geplaatst:

Nog een foto van een ander type worm dat bij een konijn gevonden werd. Ik plaats hem even omdat je hier heel duidelijk de witte draadjes ziet, zonder die grote wormen kan je die voor haar aanzien:

wormen-1.jpg

Geplaatst:

volg al een tijdje dit topic! en heb vandaag toch eens met de da overlegd om eens reventief te ontwormen. da vond dt een zeer goed idee omdat er dus schijnbaar vaak wormpjes aan de darmpjes vastzitten die er pas met ontwormen uitkomen.... waar je dus vantevoren nooit iets van gemerkt hebt.

heb iverquantel drops gekregen en ga dus vanavond aan de geng!!!

wordt vervolgd

Geplaatst:

t hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat ze ook daadwerkelijk wormen hebben he!!! doe t eens preventief om te kijken of er uberhaupt wat gaande is!! we zien wel wat eruit komt!! en anders kijken we wel weer verder!

Geplaatst:

paacur werkt 16uur dus ik reken bv uit, 17uur geef ik ze en 16uur latern ben ik mijn bed uit en dan kan ik de wormen bewonderen. Maar hoe dat zit met iverquantel weet ik niet meer

Geplaatst:

tis inmiddels meer als 24 uur geleden dat ik t gegeven heb en heb bij beide dames geen een enkele drol gevonden waar iets wat ook maar op worm lijkt terug kunnen vinden..

denk dat als ze besmet waren ik t inmiddels wel had gezien! maar gelukkig dus heleaal niks!!

Geplaatst:
heel mooi kelly dus je hebt wormen vrije konijnen.

ja gelukkig wel zeg! had de avond van te voren de kooi nog schoongemaakt zodat ik ale keuteltjes van na de gift iverquantel kon "vangen". maar heb van beiden een aantal keutels door de dag heen vers uit et kontje bekeken en bij beide niets kunnen vinden! gelukkig!

hoe vaak doe ik dit per jaar cindy? 1 keer?

groetjes kelly

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .