Emytje Geplaatst: 20 april 2012 Delen Geplaatst: 20 april 2012 Ik ga woensdag eindelijk mijn voedster Aslan laten helpen. Ik heb er serieus al twee jaar tegenaan zitten hikken, maar vanmiddag toch maar de telefoon gepakt en een afspraak gemaakt.Dit weekend ga ik mevrouw haar haren nog knippen (ze heeft lang haar) zodat ik haar niet naast het medicijnen toedienen ook nog hoef te kammen. Dat lijkt mij al schelen.Ik vind het serieus dood en dood eng, maar het moest er toch echt van komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moniek Geplaatst: 20 april 2012 Delen Geplaatst: 20 april 2012 Dat is altijd spannend. Heel veel succes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 20 april 2012 Delen Geplaatst: 20 april 2012 succes!, maandag moet mijn voedster er ook aan geloven. ze is pas 11 maanden maar al 3x schijnzwanger en de laatste tijd echt niet zichzelf. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulaW Geplaatst: 20 april 2012 Delen Geplaatst: 20 april 2012 de mijne ook maandag vind het ook wel spannend Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emytje Geplaatst: 20 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2012 We gaan dus volgende week onze voedsters massaal laten helpen. Overigens is Aslan net 3 jaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulaW Geplaatst: 20 april 2012 Delen Geplaatst: 20 april 2012 in ieder geval zijn veel voedsters de klos komende week:mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 20 april 2012 Delen Geplaatst: 20 april 2012 haha straks een massale voedster uitbraak omdat ze de bui al hangen voelen en de heren zielig achterlatend Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulaW Geplaatst: 20 april 2012 Delen Geplaatst: 20 april 2012 nou de heer hier is zijn voedster liever kwijt dan rijk op dit momentze staat alleen maar op hem te rijdenze zitten apart nu Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 20 april 2012 Delen Geplaatst: 20 april 2012 als ik die 2 apart zet eten ze beiden niet , als madam meneer kaalplukt laat hij het gewoon toe. ze kunnen niet zonder elkaar , en vindt het sneu dat ze dan beiden de dupe zijn. na de operatie komen ze bij elkaar te zitten , al dub ik of ik meneer niet eerst even op een afstandje laat...zal maandag even een scala aan lekkers halen wat ze niet weerstaan kan , en dinsdag heb ik vrij gevraagd en hoop dat ze dan eet .hoe oud is die van jou paula? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulaW Geplaatst: 20 april 2012 Delen Geplaatst: 20 april 2012 ze is 13 maandenik heb ze s avonds wel samen los maar moet er constant bij zittenwant als zij gaat rijden reageert de ram geiriteerd en zit hij er haar achternaik vegrijp ze allebei hoor maar zal blij zijn als het maandag isen ook ik zal zorgen voor lekkere dingen voor haarmaar zal wel dwangvoeren worden denk ik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emytje Geplaatst: 21 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2012 Dat klinkt ook niet zo heel gezellig nee.Ik heb hier eigenlijk altijd wel lekkers voor ze in huis, dus dat hoef ik niet speciaal te gaan halen. Dwangvoeding is er nog aangezien haar man vorige week verstopping had, dus dat kwam 'goed' uit.Hier zit Aslan ook heel erg veel bovenop haar mannetje. Zijn nek is al erg kaal erdoor, maar voor de rest reageerd hij eigenlijk wel redelijk rustig. Alleen heeft hij deze week besloten dat het payback time is. Hij doet het dus gewoon terug! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emytje Geplaatst: 25 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2012 Zo, mevrouw is bij de kliniek. Ik heb nog wat groente meegegeven en rond 12 uur belt mijn vriend om te vragen hoe het gegaan is. Rond vier uur kan ik haar weer ophalen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulaW Geplaatst: 25 april 2012 Delen Geplaatst: 25 april 2012 succes met de patientmij is het duizend procent mee gevallen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emytje Geplaatst: 25 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2012 Thanks! Is ze bij jou alweer flink opgeknapt?Het is allemaal goed gegaan. Ik heb haar om half 4 alweer op mogen halen. Ze heeft wat paardenbloembladeren gegeten en ik heb haar eigenlijk vrijwel meteen weer bij haar vriendje gezet. In eerste instantie was dat niet mijn bedoeling, maar ze trokken zo erg naar elkaar dat ik ze weer bij elkaar heb gezet. Hij ging haar ook wassen, dus dat zit wel goed.Mevrouw heeft voor de zekerheid wel een heel mooi groen rompertje aan. Zo'n ding speciaal voor konijnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulaW Geplaatst: 25 april 2012 Delen Geplaatst: 25 april 2012 fijn dat het goed gaat met haarje leest ook wel andere verhalenmet gomp ook weinig last gehadwas dinsdag alweer de oudeben je niet bang dat de wond open gaatals ze bij haar maatje zit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emytje Geplaatst: 25 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2012 (aangepast) Ze heeft een rompertje aan, dus ze kunnen er niet bij. Ze deed ook een beetje raar in haar alleentje (en haar maatje ook trouwens) en dat was voorbij toen ze weer bij hem zat. Ik hou het voor de rest goed in de gaten hoe ze tegen elkaar doen en mocht hij te lomp tegen haar doen, gaan ze alsnog uit elkaar.Ik zie dat het rompertje ook op de site van de kliniek van Wilhelminapark te zien is. 25 april 2012 aangepast door Emytje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 25 april 2012 Delen Geplaatst: 25 april 2012 Ja haar dat wordt nu veel bij dierenartsen gebruikt. Ze doen het om het naadje te beschermen en ook om hun wat warm te houden. Ik vind het een goed idee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emytje Geplaatst: 26 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2012 Het is inderdaad een handig ding.Ik heb daarnet even naar de wond gekeken, maar het is echt hartstikke klein naar mijn idee! Afgelopen februari hebben we ook een caaf laten sterilliseren. Zij was open vanaf het borstbeen tot het schaambot zeg maar. Behoorlijk dus. Ik dacht dat Aslan ook zo open zou zijn, maar daar hebben ze dus minder ruimte voor nodig gehad. Gelukkig maar, want dat lijkt me ook beter voor het herstel.Het gaat nog steeds goed met Aslan. Ze eet goed, poept, plast en ze stribbelt heel erg tegen met het geven van de pijnstilling en antibiotica. Hoe lang zijn jullie door gegaan met pijnstilling geven? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulaW Geplaatst: 26 april 2012 Delen Geplaatst: 26 april 2012 ik heb gompie alleen de avond een keer pijnstilling gegevenze was de volgende morgen weer kiplekkerab heb ik niet gehadomdat gompie weer helemaal de oude is en jij ook alweer samen hadheb ik haar ook weer bij kwibus gezetgaat heel goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluis04 Geplaatst: 26 april 2012 Delen Geplaatst: 26 april 2012 fijn dat het zo goed gaat met haar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emytje Geplaatst: 26 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2012 @ PaulaW: Fijn dat ze weer samen zitten! Reageren ze nu ook anders nu ze weer saampjes zitten?Het is dus echt kliniek afhankelijk of je ab moet geven of niet. Ik bel vandaag of morgen wel even naar de kliniek hoe het zit met de pijnstilling. Ik kan me niet meer herinneren wat de assistente daar nu over zei. Het moest wel 2x op een dag gegeven worden, maar hoe lang dat weet ik dus niet meer. Lekker slim. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulaW Geplaatst: 26 april 2012 Delen Geplaatst: 26 april 2012 gompys gedrag is een verschil van een dag en een nachtze stond de hele dag op de ram te rijden en beet zichecht in hem vasttot nog toe liggen ze heel lief samen zoals voor dat ze geholpen werdmijn da zegt altijd pijnstilling geven zolang ze pijn hebbenje krijgt zoveel info als je ze gaat halen dat kan je niet allemaalonthouden toch Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emytje Geplaatst: 26 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2012 Nee daarom heb ik ze daarnet maar gebeld. Het was beide voor 3 dagen, dus dan doe ik dat. Dat rijgedrag had Aslan ook. Fable is ook helemaal kaal achterin zijn nek. Je ziet zo zijn roze velletje. Zo sneu.Was er bij je voedster nog iets afwijkends aan de baarmoeder te zien? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulaW Geplaatst: 26 april 2012 Delen Geplaatst: 26 april 2012 niet aan de baarmoeder die zag er keurig uiter was wel iets anders wat mijn da vreemd vonden in 20 jaar nog nooit meegemaakt hadtoen ze haar buikje opensneed liep er vocht uit haar buikjedit hoort niet en mijn da zei ik weet echt niet of dit goed of fout isdat vind ik wel een beetje eng zeker omdat zij zeer kk isen altijd een oplossing voor alles weetik moet haar nu goed in de gaten houden en mocht ik iets afwijkends merken moet ik gelijk komen met haarrijd die van jou nu nog of is het ook over Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emytje Geplaatst: 26 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2012 Dat is wel schrikken zeg! Daar zou ik ook niet gerust op zijn. Oogde ze ook niet ziek ofzo?Tot nu toe heb ik geen rijgedrag meer gezien, maar het is ook nog pas sinds gisteren. Stress zal ook nog wel meespelen en ze zal zich ook nog wel raar voelen van de narcose. Of het echt minder is, durf ik dus pas over een paar weken te zeggen. Aslan had echt om de zoveel tijd dagen tot weken last van haar hormonen. Dan een paar weken niet en dan dus weer een tijdje wel. Zeker het laatste half jaar is dit heel erg geworden. Vandaar dat ik toch maar de knoop had doorgehakt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten