spongebob Geplaatst: 20 april 2012 Geplaatst: 20 april 2012 Mijn konijn heeft een klein stukje van een ballon gegeten.. Ik heb hem daarna gelijk voer en water gegeven. Is het nu dan goed???.. En ik zag opeens een soort rood zwart beestje in zijn vacht!!!! Ik heb hem er wel meteen uitgehaald.
jrjsieben Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 Hou hem goed in de gatenals hij groenten gewendt is kan je dat geven dan passert het rubber makkelijker het maagdarmkanaal
Noontjje Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 Hoe kan een konijn nou zomaar een stukje ballon opeten??Opletten hoor.Ik hoop dat hij er niet teveel last van gaat krijgen.Succes.
mijnJohanna Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 Hoe kan een konijn nou zomaar een stukje ballon opeten??Opletten hoor.Ik hoop dat hij er niet teveel last van gaat krijgen.Succes.Een ongeluk zit in een klein hoekje. Als je even niet oplet...
Domino Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 Ze hebben hier ook wel eens (jaaaaaren geleden) een stukje van een elastiekje naar binnen zitten werken. Heb er gelukkig verder niks van gemerkt. En wat dat beestje betreft..... kun je hem iets duidelijker omschrijven?
spongebob Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 Ik weet niet meer precies.. Ik haalde hem zo snel mogelijk weg..
Lonja Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Ja want? Ik snap er niets van, je bent lekker vaag Wat wilde je zeggen of waarom heb je je bericht weggehaald?
Aanbevolen berichten