Domino Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Ik kom net thuis en het viel me op dat er een klein beetje diarree in het hok lag. Het is van Luna want er zit ook een heeeeeel klein beetje aan haar achterste. Verder is ze mooi schoon hoor.Ik heb haar net water zien drinken, hooi zien eten en ik had toevallig SS gekocht, die met 23% vezels, en dat heeft ze ook gegeten.Wat vinden jullie, moet ik me zorgen maken?? Ik heb haar nog niet zo lang dus ken haar nog niet door en door.
jrjsieben Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Heeft ze wat anders gegeten dan biks en hooiMisschien groente waar ze niet tegen kanMisschien nog stress van de koppeling
Domino Geplaatst: 19 april 2012 Auteur Geplaatst: 19 april 2012 Ja ze heeft vanmorgen wel een stuk wortel op, maar dat had ze eerdere dagen ook al op, maar misschien at Leo dan het grootste deel op en nu misschien zij. Ik hoop dat het eenmalig is. Schrok er best wel van. Ze at gelukkig net wel nog gewoon hooi en dronk netjes.
Domino Geplaatst: 19 april 2012 Auteur Geplaatst: 19 april 2012 Ze zat zichzelf net uitgebreid te wassen, hopelijk is het morgen weer goed.
Reusje Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Geen schrik kan van verschillende dingen zijn. Wortel is wel wat suiker misschien daarvan. Even geen wortel en dan kijken wat dit geeft.
JoBoris76 Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Weet je zeker dat het geen bd-keutels zijn maar diarree?
Domino Geplaatst: 19 april 2012 Auteur Geplaatst: 19 april 2012 Ja, zal leo morgen wel balen denk ik, die is er zo gek op. Ik heb haar vanavond verder niet anders zien doen als normaal. Hoop echt dat het eenmalig was. Pfff de schrik zat er echt goed in. Het is ook steeds van dat rotweer en ik zie haar veel buiten zitten. Ze heeft meerdere plekken waar ze droog kan zitten, maar waarom ze dat niet doet?
Domino Geplaatst: 19 april 2012 Auteur Geplaatst: 19 april 2012 Weet je zeker dat het geen bd-keutels zijn maar diarree?Yep, 100%
Reusje Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Was ze het gewoon van binnen en buiten te kunnen ?
Domino Geplaatst: 19 april 2012 Auteur Geplaatst: 19 april 2012 Ja ze zat in de opvang ook buiten. Maar ze lijkt zo teer vergeleken met Leo. Maar als ik in haar nekje voel is ze gewoon goed warm.
Reusje Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Geef haar misschien gewoon wat tijd ze heeft misschien nogal wat verhuis meegemaakt op korte tijd. Moest ze echt helemaal niet binnen gaan en zich kletsnat laten regenen zou ik zeker ingrijpen.
Domino Geplaatst: 19 april 2012 Auteur Geplaatst: 19 april 2012 Gisteren met een hoosbui was ze gelukkig wel droog gaan zitten. En ik kon het niet laten en ben net weer even gaan kijken. Ik vond nog een ss je in het voerbakje en die vond ze lekker. Heb de wc ook weer verschoond zodat ik kan zien wat ze vannacht heeft gedaan. Ze had haar onderkantje ook schoongemaakt en haar buikje voelde gewoon zacht aan. Gewoon normaal. Ik maak me misschien wat te druk, maar wil niet nog een konijn verliezen in die korte tijd. Is wel even genoeg geweest zo.
Reusje Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Dat kan ik mij voorstellen. Nu ben je een moeder kip natuurlijk....hihi.Ook nog genieten hé tijdens het stressen door.
Domino Geplaatst: 19 april 2012 Auteur Geplaatst: 19 april 2012 Ha ja inderdaad, ik slaap al de hele week slecht omdat ik het wil horwn als er buiten wat is, maar leo is juist heel lief voor haar. Hij likt haar veel en doet ook veel zijn eigen ding. Ze liggen niet constant bovenop elkaar. Maar als het goed is ebt dat wel weg, al die zorgen. In ieder geval ben ik wel heel blij met jullie reacties! Bedankt, doet me goed!
Aanbevolen berichten